کسب رتبه نخست جشنواره تولید محتوا توسط سازمان دانش آموزی قشم

هرمزگان(پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان قشم از کسب رتبه نخست جشنواره تولید محتوا در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نخست جشنواره تولید محتوا توسط سازمان دانش آموزی قشم

حسین عباسیان گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس همواره با برنامه های مختلف با پیشتازان در ارتباط بوده و فعالیت ها تعطیل نشد و با شروع جشنواره کشوری تولید محتوا در اردیبهشت ماه، پیشتازان قشم فعال و پر نشاط در آن حضور یافتند و مربیان و اعضا به صورت مستمر به تولید محتوا پرداختند و تا اختتامیه جشنواره یعنی زمان بازگشایی مدارس کلیپ هایی با موضوعات مختلف ارسال شد.

وی در ادامه افزود: در مجموع ۲۰۲ اثر به استان ارسال شد که ۱۷ درصد کل آثار تولید شده در استان است و پس از بررسی و ارسال به مرکز، ۷۰ اثر در کانال ساپ در برنامه شاد بارگزاری شد که در نتیجه موفق شدیم رتبه نخست این جشنواره را در استان کسب کنیم و حتما از برگزیدگان منطقه قدردانی شایسته به عمل خواهیم آورد.

عباسیان در پایان خاطرنشان کرد: صمیمانه از زحمات تمامی مربیان و اعضای پیشتاز تشکر و قدردانی می کنم، چرا که از شروع سال تحصیلی با ثبت بسیار خوبِ دانش آموزان در سامانه و شرکت در برنامه های مختلف باعث ایجاد شور و نشاط در تشکیلات شده و تا آخرین روزهای تابستان به انجام برنامه های ابلاغی پرداختند. امیدواریم امسال نیز بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت سازمان در جذب عضو و همچنین برنامه های پیش رو باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار