برگزاری نشست تخصصی مدیران ناحیه یک بهارستان با حضور مسئول آموزش دوره اول متوسطه

بهارستان یک (پانا)-نشست تخصصی مدیران با حضور مسئول دوره اول متوسطه در اداره کل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با رعایت پروتکل های بهداشتی درسالن شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی مدیران ناحیه یک بهارستان با حضور  مسئول آموزش دوره اول متوسطه

کلانتری ضمن عرض خوش آمدگویی به مدیران آموزش متوسطه ،به اصل تمرکز روی موضوع اصلی و دورکردن افکار از حواشی پرداخت و گفت:باید از حواشی ای که در کارمان به وجود آمده است دوری کنیم تا بتوانیم روی موضوع اصلی تعلیم و تربیت تمرکز کنیم که ویروس کرونا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

او در ادامه ، در مورد موضوع ( الگوی مداد ) توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: حرف (میم) در ابتدای کلمه مداد، به معنای (مشارکت و مشورت)است،حرف (دال ) به معنای (درک عمیق از شرایط موجود) است.حرف (الف) در جایگاه سوم کلمه مداد به معنای (آرامش و انعطاف در برابر مسائل) است و حرف (دال) در آخر کلمه مداد به معنای (دانش و استفاده از فناوری های نوین آموزشی) است که هرکدام استدلال خاص خود را دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ادامه داد :متاسفانه شرایط کنونی ، آرامش برخی اولیا و حتی همکاران را بهم زده و ما باید در مواجه با اینگونه افراد،آرامش خودمان و محیط اطراف (مدرسه ، اداره و ...) را حفظ کرده و علاوه بر دعوت آنگونه افراد به آرامش،با ملایمت و عطف با آنها برخورد کنیم.

در پایان این نشست، پیشنهادات و نظرات مدیران در مورد موضوعات مختلف علی الخصوص در مورد شبکه آموزشی دانش آموز ( شاد) مطرح شد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار