رییس اداره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

بحث تعلیم و تربیت تعطیل شدنی نیست

بهارستان یک (پانا)- نشست تخصصی مدیران ناحیه یک بهارستان با حضور ریاست اداره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و معاون آموزش متوسطه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بحث تعلیم و تربیت تعطیل شدنی نیست

احمدوند در نشست تخصصی مدیران مدارس متوسطه بهارستان یک که در سالن شهید مطهری برگزار شد، عملکرد ناحیه یک بهارستان در ایام شیوع ویروس کرونا را عالی توصیف کرد و گفت:بحث تعلیم و تربیت تعطیل شدنی نیست و این جمله به خوبی در رابطه با عملکرد ناحیه یک بهارستان در این دوران ، صدق می کند.

رییس اداره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ادامه افزود: شیوع ویروس کرونا یک بحران جهانیست و همه سیستم ها و دستگاه ها را درگیر کرده است ، اما ما باید برای بهتر شدن اوضاع دست به کار شویم و این اراده، به ویژگی مدیر محترم،بستگی دارد.

احمدوند ادامه داد :مدیر واقعی، مدیری است که در شرایط بحرانی کار خود را بداند و به درستی و بدون آسیب به مجموعه خود، این شرایط را بتواند پشت سر بگذارد.

او در پایان سخنرانی خود به توصیف ویژگی مدیران در عصر جدید پرداخت و گفت: صداقت، ایجاد حس اعتماد بین کارمندان،اجتماعی بودن و تعامل و همکاری، تزریق انرژی مثبت به مجموعه، خودباوری و اقتدار، تعهد و فداکاری، خودآزمایی و الهام بخشیدن به همکاران در بحث تعلیم و تربیت از ویژگی‌های یک مدیر خوب است.

در پایان ، احمدوند از زحمات و مجموعه اقدامات و تلاشهای دستگاه تعلیم و تربیت این ناحیه در راستای اجرای برنامه‌ها، قدردانی کرد.

خبرنگار : مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار