معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

حلقه مفقوده اشتغال در جامعه، استفاده از دانشگاه فنی و حرفه ای است

سمنان (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه حلقه مفقوده اشتغال در جامعه، استفاده از دانشگاه فنی و حرفه ای است، گفت آموزش مهارت آموزی به دانشجویان، قدم اصلی در جهت اشتغال است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حلقه مفقوده اشتغال در جامعه، استفاده از دانشگاه فنی و حرفه ای است

منوچهر فخری در دیدار با رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، به میزبانی این دانشگاه، وظیفه دستگاه های اجرایی را کمک به دانشگاه فنی و حرفه ای دانست و با اشاره به مهارتی و آچار به دست بودن دانشجویان این مجموعه، خاطرنشان کرد: این دانشجویان با توجه به سطح کمِ توقعات، به راحتی جذب بازار کار می شوند.

وی افزود: با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و با همت مدیران این دانشگاه، باید سوله ورزشی این دانشگاه در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند آینده کشور ما را بسازد، تاکید کرد: خوابگاه و امکانات مناسب آموزشی باید در اختیار دانشجویان قرار گیرد و با حمایت استانداری، شورای شهر، شهردار محترم و سایر دستگاه های اجرایی هر چه سریع تر مشکلات این مجموعه دانشگاهی برطرف شود.

فخری، ضمن حمایت از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و اعلام کمک به این مجموعه گفت: درخواست تأمین اعتبار، امکانات، تجهیزات و همچنین ساختمان 2400 متری این مجموعه به صورت کتبی به معاونت عمرانی استانداری ارائه تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار