مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان :

برنامه شور عاطفه ها در هرمزگان برگزار می شود

هرمزگان(پانا)-مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در نشستی که ظهر امروز با حضور رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان در دفتر این مدیریت برگزار شد، از آغاز برنامه شور عاطفه ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه شور عاطفه ها در هرمزگان برگزار می شود

علی الهیاری با اعلام این خبر افزود: این برنامه نزدیک به سه دهه است که با هدف تامین نیاز دانش آموزان نیاز مند در آستانه سال تحصیلی توسط کمیته امداد و با همکاری خیلی خوب و موثر صدا و سیما و آموزش و پرورش در سراسر کشور اجرای میشود.

وی خاطر نشان ساخت: هدف ما از برگذاری این برنامه این است که تامین مالی دانش آموزان در سراسر استان داشته باشیم که خدایی نا کرده هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل و مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

الهیاری در ادامه تصریح کرد: ما در استان قریب به 44 هزار دانش آموز و دانشجو داریم که تحت حمایت کمیته امداد هستند و به نوعی از خدمات مستمر کمیته امداد بهره مند می شوند و علاوه بر آن جمعی از دانش آموزان غیر تحت حمایت کمیته امداد هم به عنوان دانش آموزان نیازمند در بانک اطلاعات کمیته امداد وجود دارند که مجموعا قریب به ۸۰ هزار دانش آموز در سطح استان نیازمند کمک مردم هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: در شرایطی که بیماری کرونا عرصه را برهمه تنگ کرده و شرایط سختی را برای همگان ایجاد کرده، بیش از پیش نیازمند این هستیم که نسبت به همدیگر مهربانتر باشیم و مهربانی را از همدیگر دریغ نکنیم و تجلی گاه مهربانی مردم خوب استان ما در حضور در برنامه شور عاطفه ها خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: امسال به جهت شرایط ویژه کرونایی و تغییر روش آموزش در سطح کشور یکی از نیازهای فوری و اضطراری دانش آموزان عزیز تحت پوشش و دانش آموزان نیازمند ، "تبلت" بوده که به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات آموزشی کنونی است که توسط آن بتوانند از برنامه شاد آموزش و پرورش به نحو مطلوب استفاده کنند.

الهیاری در ادامه بیان داشت: تمهیداتی در مجموعه کمیته امداد فراهم شده که با وجود مشارکت، چنانچه برای دانش آموزان نیازمند ما ۵۰ درصد مبلغ خرید تبلت را به صورت مشارکت مردم داشته باشیم، کمیته امداد مابقی آن را به صورت مشارکت۵۰ درصدی تقبل خواهد کرد.

وی در خصوص تهیه تبلت دانش آموزی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر دستگاه "تبلت نارتب" که ویژه دانش آموز است و صرفاً برنامه آموزشی شاد روی آن نصب می شود حدوداً 2 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که اگر خیرین بتوانند 1 میلیون و 400 هزار تومان آن را تامین کنند مابقی آن توسط کمیته امداد تامین و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اهمیت اجرای عدالت آموزشی گفت: انشاالله قصد داریم با این پویش و مشارکت عمومی در راستای عدالت آموزشی، تامین تجهیزات لازم را برای دانش آموزان داشته باشیم تا در طول سال همه دانش آموزان عزیز بتوانند بهره مندی لازم را از فضای آموزشی مجازی داشته باشند و علاوه بر آن نوشت افزار هم که یکی از دغدغه های خانواده ها ست را برای آنان تهیه نماییم.

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد: قطعا مردم خوب ما در سطح استان همچون سنوات گذشته این مشارکت را خواهند داشت، چرا که ما در سال گذشته 3 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق برنامه جشن عاطفه ها با مشارکت مردم خیر استان دریافت نمودیم که به عنوان بسته های تحصیلی در مناطق محروم و در مدارس استان توزیع گردید و با همکاری خیلی خوبی که اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با ما داشته اند، این تعامل خوشبختانه منجر به هم‌افزایی امکانات و منابع این دو سازمان شده و امید داریم در برنامه شور عاطفه ها هم که امروز یعنی ۲۲ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت شاهد حضور خوب و گسترده مردم عزیزمان در این برنامه خیرخواهانه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار