تقدیر از 19 دانش آموز مقام آور کشوری مسابقات فرهنگی و هنری، قرآنی و پرسش مهر 20

رشت ( پانا) - در این آیین از 13 دانش آموز برتر مسابقات فرهنگی، 4 برگزیده مسابقات قرآنی و 2 مقام آور پرسش مهر 20 که در سال تحصیلی 99_ 98 مقام اول کشوری را کسب کردند، تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 19 دانش آموز مقام آور کشوری مسابقات فرهنگی و هنری،  قرآنی و پرسش مهر 20

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان گیلان، در این مراسم که با حضور محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، از 19 دانش آموز برتر مسابقات فرهنگی و هنری، قرآنی و پرسش مهر 20 تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ارتقای چشمگیر استقبال شرکت کنندگان در مراحل آموزشگاهی اظهار کرد: در سال تحصیلی 98_ 97 ، 185 هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی این رقابت ها شرکت کردند که در سال اخیر این رقم به 216 هزار شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری، قرآنی و پرسش مهر رسید. جمیل عباسی غریب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع کرونا از بهمن ماه گذشته، اظهار کرد: در سال تحصیلی 99_ 98 کلیه مسابقات در بخش های ارائه آثار و همچنین مرحله داوری به صورت برخط انجام شد که خوشبختانه امسال سال شکوفایی کسب رتبه های برتر در کشور بودیم.

وی با مقایسه رتبه های کسب شده در سالهای تحصیلی اخیر خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 98_ 97 دانش آموزان گیلانی 32 رتبه برتر کشوری را از آنِ خود کردند در حالی که در سال تحصیلی 99_ 98 با رشد سه برابری افتخارات دانش آموزی شاهد کسب 96 رتبه برتر کشوری بودیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت همزمان« تحصیل، تهذیب و ورزش » در فرآیند آموزش دانش آموزان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما در کنار تحصیل با فعالیت در زمینه رشته های فرهنگی و هنری زمینه رشد تمام ساحتی را براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار