حزب اسلامی کار درگذشت آیت‌الله صانعی را تسلیت گفت

تهران (پانا) - حزب اسلامی کار با صدور پیامی درگذشت مرجع عالیقدر تشیع مرحوم حضرت آیت الله صانعی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حزب اسلامی کار درگذشت آیت‌الله صانعی را تسلیت گفت

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند
"سوره احزاب-آیه ٢٣"

خبر اندوهبار و تالم انگیز ارتحال فقیه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)،مرجع عالیقدرحضرت آیت‌الله صانعی(قدّس سرّه) موجب تأسف مقلدان،علاقمندان و شاگردان و همه دوستداران ایشان شد.
️آن فقیه معظم از برجسته ترین شاگردان حضرت امام خمینی(ره)بودند که درعین صلابت و تبحر درفقه اهل بیت علیهم السلام،به لوازم زندگی روزمره و جهان امروز نیز توجهی توام با ضرورت داشتند.

️شجاعت همراه با دیانت و عشق به اهل بیت و امام راحل(ره) از ایشان عالمی آگاه به زمان ساخته بود. بی تردید خدمات شایان توجهی که در سایه حضور طولانی در درس امام و تلاش مستمر در سال های سخت مبارزه و دوران شکوهمند انقلاب اسلامی بدست آمده بود برای ایشان دستاوردی بزرگ در پیشگاه خدای سبحان است. برجستگی شخصیت آن عالم ربانی و فتاوای هوشمندانه ایشان در عصر جدید نیزبعنوان یادگار،منشاء خیرات و برکات فراوانی برای حوزه های علمیه خواهد بود.

مرحوم آیت الله صانعی همچنین از مبارزان خستگی‌ناپذیر و یاران صدیق امام خمینی(ره) بودند که علاوه بر خدمات ارزشمند به انقلاب تا پایان عمر پربرکت‌شان به آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این دیار وفادار ماندند.حزب اسلامی کار این ضایعه بزرگ را به بیت مکرم آن مرجع بزرگوار و ملت شریف ایران تسلیت گفته و ازدرگاه پروردگار یگانه درخواست می کند تا فقیه فقیدحضرت آیت الله صانعی را با سرور و سالار آزادگان جهان حسین ابن علی(ع) محشور کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار