پذیرش سازش ذلت‌بار با صهیونیست‌ها از مقاومت جهان اسلام نمی‌کاهد

تهران (پانا) - دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام رژیم بحرین در سازش با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، ملت مبارزه بحرین را حامی مظلومان فلسطینی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش سازش ذلت‌بار با صهیونیست‌ها از مقاومت جهان اسلام نمی‌کاهد

به گزارش روابط عمومی مجلس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای سازش میان رژیم بحرین و صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«تسلیم رژیم وابسته بحرین در مقابل صهیونیست ها و استکبار جهانی و تن دادن به سازش با نتانیاهوی جنایت کار و کودک‌کش که با تعالیم اسلام و حقوق مشروع ملت مبارز و سربلند فلسطین مغایرت دارد را به شدت محکوم می کنیم.

بی‌تردید ملت مبارز و حامی فلسطین بحرین در ادامه مبارزات خود پاسخ این خیانت حکام دست نشانده را خواهند داد.

پذیرش ذلت‌ سازش توسط دولت های امارات متحده عربی و بحرین هرگز از عزم و مقاومت ملت های جهان اسلام نخواهد کاست و سرزمین های اشغالی و قدس به دست رزمندگان فلسطین آزاد خواهد شد.

این حاکمان باید بدانند که باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس موضوع ساده و گذرایی نخواهد بود و این اقدام نابخردانه نه تنها صلح و امنیت به همراه نخواهد داشت بلکه موجب ناامنی و بی ثباتی فزاینده خواهد شد که سازشکاران را هم در بر خواهد گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار