سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

پایان شمارش دو سوم آرای اخذ شده

به محض نهایی شدن نتایج، ستاد انتخابات رسما نتیجه را اعلام خواهد کرد

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه شمارش آرای بیش از دو سوم شعبه های اخذ رای به پایان رسیده است، گفت: به محض نهایی شدن شمارش آرا، نتیجه انتخابات رسما اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان شمارش دو سوم آرای اخذ شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبر ساعت 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه رای گیری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح امروز آغاز و در ساعت ۲۰ به پایان رسید، گفت: درحال حاضر شمارش آرا در دو سوم شعبه های اخذ رای به پایان رسیده است و در حال تجمیع در هیات های اجرایی و نظارت بخشداری ها و فرمانداری ها است.

موسوی افزود: پس از اینکه نتایج نهایی حاصل از تجمیع در فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه معین شد، ستاد انتخابات رسماً نتیجه را اعلام خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین اظهار کرد: پس از اعلام نتیجه انتخابات امروز، ۱۰ نماینده به مجلس اضافه می‌شوند و انتخابات ۶ کرسی باقیمانده نیز، در مورد ۵ کرسی به صورت میاندوره ای و در مورد یک کرسی هم به صورت مرحله دوم مانند انتخابات امروز، در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در مجموع در ۶ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار