گراوند: باید نگرانی والدین نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس را برطرف کنیم

تهران ( پانا) - قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در ادامه بازدید از فعالیت های حضوری مدارس عنوان کرد برای داشتن کلاسهای حضوری در شرایط فعلی، باید نگرانی های والدین نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس برطرف شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
گراوند: باید نگرانی والدین نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس را برطرف کنیم

قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ به همراه غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی در مدارس منطقه حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری کلاسهای حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی قرار گرفت.

گراوند بیان کرد: قطعا آموزش مجازی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری شود، اما با توجه به شرایط فعلی نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس دغدغه ذهنی خانواده ها است، از این رو برای داشتن آموزش های حضوری، در وهله اول باید نگرانی والدین نسبت به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس و کلاسهای درس برطرف شود.
گراوند تاکید کرد: مدارس باید برنامه ریزی برای آموزش حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و آموزش های مجازی داشته باشند و آموزش و حضور و غیاب دانش آموزان حتما از طریق شبکه شاد انجام شود.
گراوند از ضبط برنامه های آموزشی و کلاس مجازی دروس مختلف بازدید کرد و با دبیران و آموزگاران در مورد شبکه مجازی شاد صحبت کرد و توصیه ها و نکات لازم را متذکر شد. همچنین با تعدادی از اولیاء دانش آموزان صحبت کرده و به سوالات و مشکلات آنها پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار