«دفتر دوم شبیه‌خوانی در پهنه» بسته شد

تهران (پانا) - شامگاه گذشته دهمین مجلس از «دفتر دوم رویداد شبیه‌خوانی در پهنه»، در پهنه فرهنگی رودکی برگزار شد و این رویداد هنری به پایان رسید .

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
«دفتر دوم شبیه‌خوانی در پهنه» بسته شد

رویداد «شبیه‌خوانی در پهنه»، از ابتدای محرم با اجرای گروه تعزیه «سیدالشهدا(ع)» به سرپرستی احمد عزیزی به مدت ۱۰ شب آغاز شد و در دهه دوم این ماه توسط گروه تعزیه «فتح خیبر» به سرپرستی جمال قاسمی ادامه پیدا کرد.

در دفتر دوم این تعزیه‌ها تاکنون مجالس «عبدالله‌بن‌عفیف»، «حضرت امیر(ع)»، «فضل و فتاح»، «امام رضا(ع)»، «عمرو بن عبدود»، «قانیای فرنگ»، «متوکل عباسی»، «حضرت حمزه‌(ع)» و «حضرت زهرا(س)» با اجرای جمال قاسمی (سرپرست)، اصغر مینایی، روح‌الله حشمدار، محمد میرزایی، حسین حجتی، امیر زهرایی و نوید مقدم و نوازندگی فرهاد شیخی و حمیدرضا گرگانی روی صحنه رفته است.

پس از اجرای شامگاه گذشته دفتر دوم این مجالس به پایان رسید.

رویداد «شبیه‌خوانی در پهنه» و همچنین دفتر دوم آن، با حمایت و مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اداره‌کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه ۱۱ تهران اتفاق افتاد.

این اجراها هر شب پس از اذان مغرب و عشا در پهنه فرهنگی رودکی، خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت، با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار