کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان :

جلسه کارگروه تخصصی کوچ در آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد

دشتستان (پانا )_ کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه کارگروه تخصصی کوچ گفت هدف از اجرای طرح افزایش دانش و نگرش و کمک به دانش آموزان در مدیریت وزن خویش و داشتن سبک زندگی فعال و سالم می باشد .

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تخصصی کوچ در آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد

مهدی بهبهانی اظهار کرد : وزارت آموزش و پرورش هرساله و باتوجه به مسائل مختلف جامعه طرح های مختلفی در زمینه سلامت دانش آموزان اجرا می کند و امسال هم با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه ومدارس پروژه کنترل وزن و چاقی را اجرا نموده است .

وی گفت : اندازه گیری قد و وزن دانش آموزان در دو مرحله پیش از آزمون و پس از آزمون تکمیل و سپس و بی ام آی آنها توسط مدیران مدارس در سامانه دانش آموزی سناد ثبت می گردد و بعد از پیش آزمون در صورت لزوم توصیه آموزشی و در صورت نیاز به مراکز بهداشتی ارجاع داده می شوند .

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان مدیر مدرسه را به عنوان مدیر این پروزه دانست و گفت : در مدارس مدیر به عنوان رئیس کارگروه و معاون پرورشی به عنوان دبیر می باشد و مربیان ورزش و بهداشت نیز به عنوان مشاور بر اجرای طرح نظارت دارند .

مهدی بهبهانی گفت : خوشبختانه این طرح در بیشتر مدارس با استقبال حداکثری همراه بوده و امیدواریم بتوانیم با همراهی همه اولیاء و دانش آموزان این طرح را در همه مدارس اجرا نموده و شاهد جامعه دانش آموزی فعال و پویا و پرتحرک داشته و شاهد کاهش بیماری های مختلف قلبی و عروقی در جامعه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار