آغاز عملیات جداره سازی میدان عالی قاپوی اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: عملیات جداره سازی میدان عالی قاپوی اردبیل در سفر وزیر میراث فرهنگی به استان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات جداره سازی میدان عالی قاپوی اردبیل

به‌گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل،، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان گفت: عملیات جداره‌سازی میدان عالی‌قاپوی اردبیل با تامین اعتبارات مورد نیاز در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان اردبیل آغاز می‌شود.

او از تامین اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه خبر داد و افزود:‌ از محل اعتبارات بازآفرینی شهری اعتبارات این پروژه به میزان پنج میلیارد ریال تامین شده است که با تخصیص آن تا یک ماه آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اجرای این طرح را زمینه‌ساز تعریف مسیر جدید برای گردشگران دانست و بیان کرد: اجرای این جداره‌سازی با طاق‌نما انجام می‌شود و پس از اجرا و تکمیل آن شاهد راه‌اندازی طرح‌های مرتبط با این مکان خواهیم بود.

فلاحی گفت:‌ این پروژه بعد از سالیان متوالی زمینه اجرای آن با اعتبارات مورد نیاز فراهم شده و در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان اجرای آن کلید خواهد خورد که تسریع در اجرای آن از اولویت‌های اساسی برای تکمیل این پروژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار