اعزام 1200 کاروان لوازم ورزشی به مدارس استان گیلان

رشت (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان از توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب کاروان «مهر با نشاط» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 1200 کاروان لوازم ورزشی به مدارس استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی در فومن با بیان اینکه این تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال تهیه شده است، اظهار کرد: این اقدام در راستای برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان مدارس کم برخوردار استان گیلان اجرا شده است.

وی با اشاره به این که در توزیع این اقلام، نیازسنجی شده است، افزود: تجهیزات ورزشی در 34 منطقه برای 1200 واحد آموزشی، صبح امروز به صورت همزمان در سراسر استان گیلان توزیع شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز خرید این تجیهزات از محل اعتبارات تخصیصی وزارت آموزش و پرورش و بخشی از خرید این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال از برگشت درآمد سالن های ورزشی استان گیلان برای خرید تجهیزات ورزشی همچون انواع توپ فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تور والیبال، هندبال، طناب ورزشی، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، حلقه هولاهوپ و سایر وسایل ورزشی خریداری شده است.

سراجی گفت: این طرح با هدف ارتقای شاخص های تربیت بدنی مدارس با اولویت مدارس مناطق کم برخوردار، بهبود وضعیت سلامت و تندرستی دانش آموزان این مناطق اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار