بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان از مدارس بندرترکمن

گلستان(پانا)- در راستای نظارت بر پروتکل های بهداشتی، تیم سه نفره متشکل ازمعاون سلامت و تندرستی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش گلستان از مدارس شهرستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان از مدارس بندرترکمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، با حضور رضا طبرسا معاون سلامت و تندرستی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش گلستان با هدف بررسی عملکرد مدیران در بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از کلاس درس مدارس روستایی و شهری این شهرستان بازدید صورت گرفت.

رضا طبرسا معاون سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و قدردانی از تلاش و اهتمام والای مدیران و معلمان در تمهید مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس استان اظهار کرد: طبق مشاهدات میدانی در این بازدیدها، حضور دانش آموزان در مدارس شهری و روستایی بسیار فراتر از حد انتظار بود، بنابراین شایسته است بیش از پیش نسبت به رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت متبوع تلاش کرد تا دغدغه اولیا و مربیان در زمینه حضور دانش آموزان هرچه سریع تر مرتفع شود.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت فاصله مناسب میز و نیمکت های دانش آموزی گفت: باید نحوه ورود و خروج دانش آموزان و مدیریت زنگ تفریح به گونه ای باشد تا فاصله اجتماعی مناسب ایجاد شود.

طبرسا در ادامه با حضور در شورای معلمان این مدارس اظهار کرد: در وضعیت زرد شهرستان، میزان حضور دانش آموزان در کلاس درس در هر زنگ در دوره ابتدایی 20دقیقه و در دوره متوسطه حداکثر 35 دقیقه بوده و تخطی از این دستور العمل ممنوع است، در ادامه جلسه در مورد بررسی شیوه نامه بازگشایی مدارس و اجرای پروتکل بهداشتی مدارس بحث و گفت و گو شد.

وی در ادامه اظهار کرد: مرحله اول بازدیدها در 15شهریور 99 همزمان با بازگشایی مدارس و دومین مرحله نظارت بر عملکرد مدیران مدارس امروز دوشنبه 17شهریور99 در قالب تیم های سه نفره اداره کل به منظور نظارت بر اجرای مطلوب پروتکل های بهداشتی و حسن اجرای دستورالعمل بازگشایی مدارس در شهرستان ها صورت گرفت و این بازدیدها به طور مستمر در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

مسعود ایمری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا گفت: خوشبختانه در اولین روز بازگشایی مدارس شاهد رعایت کامل پروتکل ها توسط معلمان، دانش آموزان و دیگر عوامل مدرسه بودیم که امیدواریم در ادامه نیز اینگونه باشد.

شایان ذکر است مرکز پاسخگویی به سوالات در خصوص بازگشایی و ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان گلستان با شماره تماس 59771-017 راه اندازی شده که از تاریخ 18 شهریور لغایت 31شهریور 99 همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 14 آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات هم استانی های گرامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار