بهارلو: اولویت حقوقی آموزش و پرورش شهر تهران ساماندهی و تحصیل اسناد مالکیت مدارس است

تهران (پانا) - محسن بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه شهر تهران درجلسه هم اندیشی کارشناسان حقوقی مناطق و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اولویت اول کارشناسان حقوقی را ساماندهی و تحصیل اسناد مالکیت مدارس و املاک آموزش و پرورش تهران بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو:  اولویت حقوقی آموزش  و پرورش شهر تهران ساماندهی و تحصیل اسناد مالکیت مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران،جلسه هم اندیشی کارشناسان حقوقی مناطق و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دراین جلسه بهارلو، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اولویت اول کارشناسان حقوقی آموزش و پرورش شهر تهران می بایست ساماندهی و تحصیل اسناد مالکیت مدارس و املاک آموزش و پرورش تهران باشد که برای این موضوع نیز مشوق هایی در نظر گرفته ایم. بهارلو تاکید کرد:چشم انداز آینده املاک این است که تمامی مدارس و املاک شهر تهران می بایست دارای سند مالکیت شوند.

همچنین وی بر ضرورت احقاق حقوق قانونی همکاران فرهنگی قبل از طرح دادخواست در دیوان عدالت اداری و بر اصلاح رویه ها برای کاهش دعاوی در دیوان نیز تأکید کرد.

در ادامه نامور، رئیس اداره حقوقی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درخصوص قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و اجاره مدارس‌، قانون جدید حمایت از اطفال و نوجوانان و همچنین ارزیابی و هم سنجی مناطق در تحصیل سند مالکیت و اهداف سال جاری در تحصیل اسناد مطالبی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار