مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه مشترک شورای معاونین نواحی یک و دو زنجان :

تیم های نظارتی از مدارس نظارت مستمر خواهند داشت / همه باید با روحیه جهادی کار کنیم

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی جهت نظارت بر مدارس با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم نظارت حداکثری بر آن با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونین نواحی یک و دو زنجان در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم های نظارتی از مدارس نظارت مستمر خواهند داشت / همه باید با روحیه جهادی کار کنیم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی‌ و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : امسال مدارس در یک شرایط خاص و ویژه بازگشایی شده‌اندکه یک کار خیلی بزرگی شروع شده است که ما نیز در اجرای و پیشبرد امور باید یک شرایط ویژه ای را در نظر داشته باشیم.

رفیعی در ادامه افزود: مدارس شهر زنجان به لحاظ اینکه ۵۰ درصد از جمعیت دانش آموزی استان را تشکیل می دهند باید به صورت ویژه نظارت شوند .

وی با اشاره به سخنان و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش ادامه داد : نکات و کلید واژه هایی را باید در کارهای خود مد نظر داشته باشیم که عبارتند از پوشش حداکثری، ارتباط حداکثری، مسئولیت پذیری حداکثری،نظارت حداکثری ، انعطاف پذیری حداکثری، هماهنگی حداکثری، هوشیاری حداکثری، وقت گذاری حداکثری و پاسخگویی حداکثری که هر یک از این کلید واژه ها باید در امور بازگشایی مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

رفیعی با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی اظهار داشت : تیم های نظارتی متشکل از همکاران اداره کل، نواحی یک و دو خواهند بود که طبق برنامه ریزی طی سه روز آتی از تمامی مدارس شهر زنجان نظارت های لازم بر وضعیت بازگشایی انجام می گیرد و این نظارت به صورت مستمر نیز در هفته‌های آتی ادامه خواهد یافت .

رفیعی ادامه داد : این بازگشایی فرصت مناسبی برای همکاران آموزش و پرورش ایجاد نموده که ثابت نمایند می توانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند و همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود با محبت نسبت به آموزش و پرورش اظهار نظر نموده اند ما نیز در عمل این موضوع را اثبات نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر آموزش ویژه و مجدد تمام نیروهای خدماتی و مدیران در راستای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل آموزشی، ارتباط حداکثری و اطلاع رسانی و ایجاد سامانه پاسخگویی تاکید نمود.

رفیعی در پایان سخنان خود بیان داشت : ما اکنون در شرایطی هستیم که همه باید با روحیه جهادی کار کنیم و نمی توانیم تا مساعد شدن شرایط صبر کنیم و کاری از پیش نبریم بلکه ما باید با توجه به داشته هایمان و شرایط اقدامات لازم را انجام دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار