برگزاری مراسم کلنگ زنی هنرستان تربیت بدنی خیر ساز پسران امیر المومنین(ع) اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم کلنگ زنی هنرستان تربیت بدنی خیر ساز پسران امیر المومنین(ع) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر ، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و معاون فرمانداردر مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم کلنگ زنی هنرستان تربیت بدنی خیر ساز پسران امیر المومنین(ع) اسلامشهر

در این برنامه حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت ماه محرم و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: پس از گذشت 29 سال از مستقل شدن آموزش و پرورش اسلامشهر ، هنرستان تربیت بدنی خیر ساز دختران تا بیست روز آینده آماده استفاده دانش آموزان خواهد بود و امروز هم شاهد کلنگ زنی هنرستان تربیت بدنی خیر ساز پسران با همت خیر بزرگوار علی لشگری هستیم.

او در ادامه گفت: با توجه به آیات کتاب خداوند متعال که از کاشت یک دانه هفتصد دانه برداشت خواهید کرد و اوضاع و شرایط اقتصادی موجود کشور هشت پروژه در حال بهره برداری آموزشی خیر ساز را داریم که آرامش دانش آموزان و امنیت روانی و امید بخشی خانواده ها را در بر خواهد داشت.

الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در سخنانی با تقدیر از تعامل خوب خیرین و آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: یکی از معضلات مهم شهرستان های استان تهران، آسیب های اجتماعی است که وجود فرزندان ما در سالن و زمین های ورزشی خیر ساز موجب تخلیه انرژی و سالم بودن آنان خواهد شد.

او تصریح کرد: چاقی و اضافه وزن هم از دیگر مشکلات فرزندان ما می باشد که در طرح وزارت آموزش و پرورش و نگرش به سند تحول بنیادین کنترل وزن دانش آموزان در قالب سبک زندگی سالم با محورهای تغذیه و تربیت بدنی اجرایی می گردد.

سپس حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر هم در سخنانی خاطر نشان کرد: در آیات قرآن کریم به کار خیر و ماندگاری عمل صالح سفارش شده و دنیا مقدمه عالم آخرت و ورود به عالم همیشگی است.

او افزود: مال، ثروت و فرزندان زینت حیات دنیا هستند و در جهان آخرت مال و ثروت که در راه خدا پسندانه مصرف شده باشد باقیات و صالحات را به همراه دارد و کارهای خیر عام المنفعه از جمله مدرسه سازی نیز یکی از همین باقیات است.

در این مراسم اعضای شورای شهر، مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، خیرین مدرسه سازو سایر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

هنرستان تربیت بدنی خیر ساز پسران امیر المومنین(ع) اسلامشهر در زمینی به مساحت 2500مترمربع و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان با نظارت مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار