برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل با حضور قائم مقام معاون وزیر

اردبیل (پانا) - جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل با حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل با حضور قائم مقام معاون وزیر

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل با حضور اسماعیل بحری زاده ،قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی ،حسین برزگرماهر، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر سازمان دانش آموزی و اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل برگزار شد.

در ابتدای جلسه پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان با قدردانی از حمایت و پشتیبانی سازمان دانش آموزی مرکز و اداره کل آموزش و پرورش استان در اجرای مطلوب برنامه های سازمان دانش آموزی در استان اظهار کرد: تلاش همه همکاران ،مربیان و دانش آموزان پیشتاز برای اجرای هر چه بهتر برنامه های ابلاغی سازمان بوده و توفیقات بزرگی نیز در سایه همدلی و همراهی حاکم در استان به دست آمده است.

او با شاره به مشارکت پرشور دانش آموزان و مربیان پیشتاز در اولین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی پیشتازان در شرایط کرونایی،تصریح کرد:دانش آموزان ومربیان پیشتازدر این جشنواره با تولید محتوای الکترونیکی ،با ایده و ابتکارات خویش مشارکت مطلوبی داشتند و تولیدات صورت گرفته نیزدر بستر شبکه آموزشی شاد مورد استفاده عموم قرار گرفت.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود:جذب دانش آموزان برای تشکیلات پیشتازان و آموزش مربیان از جمله اقداماتی بوده که در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا تلاش شده است در برنامه ها و مناسبت های مختلف برای تشویق و ترغیب دانش آموزان و مربیان پیشتاز از آنان تجلیل شود.

حسین بزرگر ماهر ،معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید در سراسر استان ، افزود:مراسم بازگشایی مدارس استان بصورت پرشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و مراسم استانی نیز در دو مدرسه شهر مرکز استان با حضور مسئولان استانی برگزار گردید.

او با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در سازمان دانش آموزی استان گفت: اقدامات سازمان دانش آموزی در راستای تربیت تمام ساحتی مدنظر سند تحول بنیادین آموزش و پررش است و آموزش و پرورش استان نیز از برنامه های سازمان دانش آموزی حمایت می کند.

در ادامه جلسه اسماعیل بحری زاده ،قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و قدردانی از حمایت های اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از برنامه های سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: سازمان دانش آموزی بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی را طراحی کرده است که این بسته تحولی به تصویب شورای راهبری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رسیده است و در سال تحصیلی برای اجرا به مدارس ابلاغ می شود.

او بیان کرد: سازمان دانش آموزی در این بسته به دنبال تقویت و توسعه ضریب نفوذ و تاثیرگذاری تشکلات دانش آموزی پیشتازان ، تقویت و توسعه شبکه خبرگزاری دانش آموزی پانا و تقویت و توسعه شبکه ارتباطی پیوند مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی باتشکر وقدردانی از مدیر،همکاران،دانش آموزان و اعضای پیشتاز ان استان افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در سازمان دانش آموزی اردبیل شاهد پیشبرد مطلوب برنامه هاو ماموریت های سازمان دانش آموزی دراین استان هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار