زنگ بازگشایی مدارس در منطقه 8 طنین انداز شد

تهران (پانا) - زنگ بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران روز شنبه مورخ 15 شهریور 1399 طی مراسمی با حضور اسدی، رئیس اداره حراست اداره کل شهر تهران، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8، امیرآبادی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، سرهنگ رحیمی فرمانده پلیس راهبر منطقه، اعضای شورای معاونین و چندی از خانواده معززشهدا و جانبازان در دبیرستان دخترانه قدس نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ بازگشایی مدارس در منطقه 8 طنین انداز شد

در مراسم بازگشایی مدارس امروز، اسدی رئیس اداره حراست اداره کل شهر تهران ضمن تبریک سال تحصیلی جدیدایام سوگواری سید و سالارشهیدان را تسلیت گفت و آرزوی توفیق برای همه همکاران و مدیران در این سال تحصیلی جدید کرد و بیان داشت: ما اگر به دانش مجهز شویم می توانیم این چرخ آسمان نیلوفری را زیر پای خود قرار دهیم. آغاز مدارس، آغاز بهار تعلیم و تربیت است و نو شدن روزگار افراد متعلم است. فلسفه اصلی حضور ما در مدارس این است که با دانش، پژوهش وتحقیق مسائل جهان پیرامون را تجزیه و تحلیل کنیم. اگر فردی بیاید به صورت قطعی این بلای جهانی را به نوعی درمان کند، جایگاه علم خودش را خوب نشان خواهد داد، پس این نشان دهنده این است که علم جایگاهش بسیار بالا است. اگر ما علم و دانش واقعی را در اختیار داشته باشیم و از قبل برای علم و دانش جایگاه و ارزش ویژه قرار داده بودیم، الان در این زمانه دچار این همه خسران و ضرر در رابطه با کرونا نمی شدیم. تنها جایگاهی که می تواند سکوی پرتاب ما به سوی آینده ای بسیار روشن و پیشرفته باشد همین مدرسه هست و بس. آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می خورد و باید انسان های کارآمد ازطریق مدارس برای کشور تربیت شوند.

وی افزود: بی تردید همکاران فرهنگی دلسوز در وضعیت موجود کرونایی کشور، طلایه‌داران دانایی و اصلی‌ترین محور تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و مدارس هستند.

در ادامه این مراسم مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به محضر تمامی فرهنگیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترم آنان اذعان داشت: مهر امسال عجله کرد تا سبزی تابستان را به استقبال پاییز زرد ببرد تا دل های خزان زده از دوری ها را گرم کند.آری ما خواهیم آمد، به مدرسه، به زیباترین مکان، به خانه ای که دیوارهایش را آجر به آجر از عشق و محبت و دوستی ساخته ایم. سلام کلاس پر هیاهو و دوست داشتنی، ما آمده ایم تا پای تخته سیاه بنویسیم: سوار بر قایق سلامت به اقیانوس دانایی خواهیم رسید.

همچنین مینو زمان در ادامه نسبت به شرایط موجود کرونا در کشور اذعان داشت: امسال در شرایطی به استقبال سال تحصیلی جدید می‌رویم که سبک زندگی متفاوتی از زیست بوم جدید رقم خورده است و معلمان به عنوان بانیان تعلیم و تربیت کشور در جهت ارتقاء کارایی کیفی و کمی آموزش و پرورش افق‌های تازه‌ای را فراروی فراگیران گشوده‌اند.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع کرونا شرایط متفاوتی دارد، سال تحصیلی که مدارس حضور دانش‌آموزان را متفاوت‌تر از همیشه تجربه خواهند کرد و آموزش مجازی هم جزئی از فرآیند تعلیم و تربیت امسال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار