زنگ بازگشایی مدارس در مدارس نیشابور نواخته شد

نیشابور(پانا)- آئین بازگشایی مدارس نیشابور همزمان با سراسر کشور در مدارس نیشابور و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه عترت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ بازگشایی مدارس در مدارس نیشابور نواخته شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تسلیت ایام محرم و خیر مقدم به حاضرین در جلسه، گفت: فرایند یاددهی و یادگیری یک جریان دائمی و تعطیل ناپذیر است و در سیستم جدید به دلیلی وجود بیماری کرونا، بروز رفتار عالمانه و هوشیارانه برای مدیریت وضع موجود بسیار مهم است.

علیرضا کلیدری افزود: سال تحصیلی پیش رو، بابهره گیری از یادگیری مشارکتی، نقش اولیای دانش آموزان، رسانه ها و حضور موثر معلمان در کنار خلاقیت، مدیریت و برنامه مدون می تواند بسیار اثرگذار و حائز اهمیت باشد.

وی ادامه داد: همه ما شاهد بودیم که در تاریخ 11 شهریور مقام معظم رهبری در بیانات نورانی خود معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانستند و ما نیز در سال تحصیلی جدید با الهام از منویات معظم له و سند تحول بنیادین گام برخواهیم داشت.

وی افزود: امروز شهرستان نیشابور با 72 هزار دانش آموز، چهار هزار و 300 همکار شاغل و سه هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که در تمام مدارس حداقل های لازم و پروتکل های بهداشتی به طور کامل انجام شده است و ما دور هم جمع شده ایم تا بتوانیم زمینه بالندگی جوانان این مرز و بوم را فراهم کنیم.

امام جمعه نیشابور نیز در ادامه، خاطرنشان کرد: جوانان و فرزندان عزیز ما باید به ایمان مجهز شوند، عقل ها به ثمر بنشیند و رشد کند، علم بیاموزند و عالم شوند و با متحول شوند چرا که تحول نوآوری و خلاقیت به دنبال دارد.

حجه الاسلام یعقوبی افزود: در این شرایط سخت کرونایی سبک آموزش، نحوه ارتباط معلم با دانش آموز و نحوه مدیریت مدرسه باید دستخوش یک تحول جدی شود و باید در کنار یکدیگر روزهای سختی را تجربه کنیم.

وی اظهار کرد: ما در مساله آموزش و پرورش تابع ستاد ملی کرونا هستیم و انشالله بتوانیم به اهداف تعلیم و تربیت همراه با سلامتی کامل فرزندانمان دست پیدا کنیم.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور نیز با قدردانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش به جهت آماده سازی فضاهای آموزشی، گفت: راه حل مقابله با هرگونه تهدید در یک جامعه، علم و دانش همراه با تعهد است از این رو بحث آموزش و پرورش نمی تواند هرگز تعطیل شود.

علیرضا قامتی، افزود: امروز این فرصت به وجود آمده است و شمامعلمان می توانید برای ما مسیر درست در جهت اجرای دقیق و رسیدن به اهداف مورد نظر را پیدا کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار