زنگ مهر "ایثار و شهادت" در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی نواخته شد

کرمان(پانا) - زنگ مهر "ایثار و شهادت" امروز شنبه ۱۵ شهریور همزمان با بازگشایی مدارس در کرمان در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر "ایثار و شهادت" در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی نواخته شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رییس سازمان بسیج مستضعفان، معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی در آیین نواخته شدن زنگ مهر، ایثار و شهادت در کرمان حضور داشتند.

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر "ایثار و شهادت در گلزار شهدای کرمان ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ما نشان داد یک انسان چقدر می تواند بزرگ و فراتر از ظرف های زمان و مکان در قلب همه مردم جا شود.

رضوان حکیم زاده ضمن اشاره به منش شهید سلیمانی افزود: مسئولان آموزش و پرورش با شهید سلیمانی عهد می بندیم که بیش از هشت میلیون دانش آموز دبستانی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نوآموز را به گونه ای تربیت کنیم که قدم در جای پای این شهید بزرگ بگذارند.

وی ادامه داد: ما قصه شجاعت، ایمان و دینداری شهید سلیمانی را برای دانش آموزان این سرزمین بازگو می کنیم تا همه راه ایشان را ادامه دهند و سرباز وطن باشند.

در این آیین بر نهادینه شدن مکتب سپهبد شهید سلیمانی در بخش های مختلف جامعه تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار