جانباختن یک کارگر در پی ریزش چاه در دزاشیب

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن بر اثر ریزش یک چاه در محله دزاشیب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جانباختن یک کارگر در پی ریزش چاه در دزاشیب

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ١٢:٣١ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه محبوس شدن داخل چاه در محله دزاشیب خیابان فلاحی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که کارگران در قسمت حیاط در حال حفر چاه بودند. زمانی که به عقیده هفت متری این چاه در حال کار بودند به یکباره دیواره های چاه تخریب می شود و بیش از چهار متر خاک از دیواره های چاه فرو میریزد.

ملکی با بیان اینکه زمان ریزش چاه یک کارگر داخل چاه حضور داشته گفت: این کارگر زیر حجم زیاده از خاک محبوس شده بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند. با توجه به اینکه بخشی از خاک مجددا در حال ریزش بود آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و پس از مدت زیادی تلاش این فرد را که مردی چهار ساله با تابعیت افغان بود از زیر حجم زیادی خام خارج کردند.

وی افزود: زمانی که این فرد به عوامل اورژانس تحویل داده شد مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است. محل به مالکان و مسئولان ساختمان تحویل داده شد و ساعت١٩:۵٢ دقیقه عملیات به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار