برگزاری جلسه بازگشایی مدارس در شهرستان بن

بن ( پانا ) _ جلسه توجیهی مدیران برای بازگشایی مدارس و تبیین دستور العمل ها در شهرستان بن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بازگشایی مدارس در شهرستان بن

در این جلسه که با حضور مدیران مدارس و پیش دبستانی های شهرستان برگزار شد، حجت الله نادری رییس آموزش و پرورش ، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ، شرایط و دستور العمل های بازگشایی مدارس در دوران کرونا را تبیین کرد و به توجیه مدیران در خصوص بازگشایی و فعالیت مدارس در این بازه زمانی که شرایط عادی نیست پرداخت.

وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند ، ضمن تشکر از زحمات کادر آموزشی و معلمان خاطر نشان کرد: هیچ جایگزینی برای آموزش حضوری وجود ندارد و آموزش مجازی مکمل آموزش حضوری است و بازگشایی مدارس را از ۱۵ شهریور ضروری دانست.

وی بر لزوم اجرای برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس تاکید کرد که از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی ، تراکم حداقل و استفاده از ماسک است، و دستور العمل هایی در مورد نحوه آموزش و ارزشیابی حین آموزش را نیز بیان کرد.

نادری دانش آموزان کلاس اول را از اولویت های این اداره بر شمرد و با توجه به اهمیت آموزش و برقراری ارتباط دانش آموزان کلاس اول با محیط، حضور این دانش آموزان را در مدرسه ضروری دانست.

نادری ادامه داد: آموزش مجازی در بستر شبکه شاد صورت می گیرد و مدیران باید زمینه لازم برای فراگیری دروس برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند را فراهم کند.

در ادامه ریاحی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان از برنامه ریزی های فرهنگی برای دانش آموزان در دوران کرونا خبر داد و همچنین برای برنامه های ورزشی و کنترل چاقی دانش آموزان نیز توضیحاتی بیان کرد.

در پایان محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل نیز در مورد کیفیت کار آموزشی در دوران کرونا توضیحاتی داد و افزود: تصمیم گیری فعالیت های مدرسه به صلاحدید مدیر آموزشگاه است و این به معنی بی نظمی نیست بلکه به معنی ایجاد نظم در بی نظمی است.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار