برگزاری اولین جلسه آموزش راه اندازی کسب و کار های خرد در سینما ایران کاشمر

کاشمر(پانا)-جلسه آموزش راه اندازی کسب و کارهای کوچک با رعایت پروتکل های بهداشتی در سینما ایران توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی به عنوان معین اقتصادی شهر کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه آموزش راه اندازی کسب و کار های خرد در سینما ایران  کاشمر

سعید جهاندیده کارشناس حوزه معین اقتصادی و فرهنگی سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: دوره راه اندازی کسب و کارهای خرد توسط همیار دانش و حوزه معین سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان معین اقتصادی فرهنگی شهر کاشمر با هدف مهارت آموزی و توانمندسازی صاحبان مشاغل خرد برای اولین بار در منطقه ترشیز برگزار شد، که صمیمانه از مشارکت شهرداری و بسیج سازندگی تشکر و قدردانی می کنیم.
وی ادامه داد:در این گونه دوره ها افرادی می توانند شرکت کنند که در مشاغل خانگی خرد و سایر مشاغل دیگر عضو صندوق های مشارکت مردمی خرد محلی باشند که در جهت تشکیل یا اطلاعات بیشتر می توانند کارشناسان مستقر حوزه معین افراد مراجعه کنند.
جهاندیده گفت:بیشترین دغدغه صاحبان مشاغل خرد بر روی بازار است که برند معین کالا از مشاغل و کسب و کار های آنها در این زمینه حمایت می کند و سازمان همیاری شهرداری ها با ایجاد 17 برند در قالب #گروه_برندهای_همیار در حوزه های مختلف خدماتی که تشکیل داده است در پی تمرکز و هدایت منابع، رشد و توسعه اقتصاد شهری، و توانمندسازی و همکاری با افراد و بنگاه های اقتصادی است که می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاران نیز باشد.
وی افزود: از افراد صاحب مشاغل خرد خواهشمندم در این دوره ها شرکت کنند چون در جهت توانمندسازی افراد و جلوگیری از شکست‌های ناشی از عدم مهارت و دانش کافی افراد این دوره ها برگزار می گردد و بعضا تقریبا 1 ماه طول می کشد تا بتوانیم این دوره ها را با اساتید برجسته برگزار نماییم و شکر خدا استقبالی خوبی تا به امروز شده است.
وی تاکید کرد: بیشترین بحث ما بر روی بهره وری مردم از این دوره ها است و دانش افزایی است و در پایان هر دوره مدرک معتبر از طرف موسسه مشاوره و آموزش سازمان همیاری شهرداری های استان به شرکت کنندگان اهدا می شود که مدرک معتبری است.
وی گفت: امکان دارد که این دوره ها در استان برگزار بشود ولی افراد کمتری از منطقه بتوانند شرکت کنند اما ما سعی داریم دوره در منطقه ترشیز اجرا کنیم چون شهرستان کاشمر از پتانسیل های خوبی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار