رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در خانه معلم شماره سه اصفهان

اصفهان (پانا) - سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مدیرکل و معاونین و مشاورین مدیرکل در خانه معلم شماره 3 استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در خانه معلم شماره سه اصفهان

روح الامین، رئیس خانه معلم شماره ۳ استان اصفهان درباره رعایت الزامات بهداشتی در سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: تفریبا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری این اجلاس از پذیرش هرگونه مسافر خودداری شد و این مجموعه آمادگی کامل برای پذیرایی از این عزیزان برای شرکت در این اجلاس را دارا بود.
وی ادامه داد: تمامی ۴۹ اتاق کاملا ضد عفونی شد و پک های بهداشتی را که اعم از ماسک، مایع ضدعفونی دست، حوله و ملحفه یک بار مصرف بود، در اختیار همکاران عزیزمان در اتاق ها قرار دادیم و در اتاق ها هم فقط یک نفر اسکان داشت.
روح الامین در خصوص تهیه و طبخ غذا گفت: در خصوص پرسنل های طبخ غذا معاینات لازم انجام شد و خدا رو شکر هیچ یک از پرسنل بیمار نبودند و در تمامی سالن ها فاصله گذاری فیزیکی رعایت شد.
وی در رابطه با دیگر مسافرین افزود: ما برای دیگر مسافرین نیز تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردیم با ظرفیت ۵۰ درصدی و اتاق ها بعد از ۴۸ ساعت پس از ضد عفونی کردن به مسافران داده می شود و برای مجالس بیش از ۱۰۰ نفر در محیط های رو باز مراسم انجام می شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار