برخورد با نانوایان متخلف در اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل بیان کرد با نانوایان متخلف در استان اردبیل برخورد جدی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با نانوایان متخلف در اردبیل تشدید می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه تمام واحد‌های نانوایی مکلف به نصب نرخنامه در معرض دید عموم هستند گفت: کم فروشی در وزن چانه، عدم نصب قیمت‌های مصوب و نرخنامه، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و پرونده تخلف پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

او با بیان اینکه تاکنون در قالب طرح ویژه بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد‌های نانوایی از سوی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی یک ماه گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در مرکز استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: پرونده واحد‌های متخلف در مدت یاد شده به تعداد ۹۵ فقره به ارزش بالغ بر ۱۹۶ میلیون ریال تنظیم شده و اقدامات نظارتی در قالب بازرسی‌های مشترک به صورت روزانه ادامه داشته و گشت‌های مشترک بازرسی با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط کماکان در دستور کار قرار دارد.

صادقی افزود: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طرح‌های نظارتی ویژه برای بازرسی از واحد‌های نانوایی را آغاز کرده و در این راستا همه نانوایی‌های استان از نظر کیفیت پخت نان، وزن چانه، رعایت قیمت‌های مصوب انواع نان و ... بازرسی می‌شوند.

او در ادامه اظهارکرد: اولویت اصلی نانوایان توجه به کیفیت نان و مهمتر از آن رعایت نکات بهداشتی در هنگام تهیه و پخت نان است، بنابراین نانوایی‌هایی که موارد فوق را رعایت می‌کنند، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نحو شایسته از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: تشدید برخورد با نانوایان متخلف کماکان ادامه دارد و شهروندان عزیز از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴، می‌توانند نسبت به ثبت شکایت خود در این زمینه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار