برگزیدگان پرسش مهر 20 ریاست جمهوری تجلیل می‌شوند

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی از اعلام نتایج پرسش مهر20 ریاست جمهوری  و تجلیل از برگزیدگان در برنامه مدرسه تلویزیون ایرانی شبکه آموزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان پرسش مهر 20 ریاست جمهوری تجلیل می‌شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: بعد از برگزاری مراحل مقدماتی پرسش مهر 20 ریاست جمهوری به ایستگاه پایانی رسیدیم و در این مرحله اعلام نتایج را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی که با شبکه آموزش به عمل آمده است در برنامه مدرسه تلویزیون ایرانی برخی از نتایج از سوی معاون پرورشی و فرهنگی اعلام خواهد شد. بعد از اعلام نتایج و اعلام اسامی نفرات برتر هدایای آنها به در منازل و آدرس‌هایی که از این نفرات در اختیار داریم ارسال خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی زمان پخش این برنامه را ساعت 17 روز جمعه 14 شهریور 1399 اعلام کرد و افزود: این برنامه از شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود و در روزهای بعد نیز مهمانان دیگری را خواهد داشت.

هر ساله رییس جمهوری با هدف پرورش روحیه پرسش‌گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در آئین گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌آموزان کشور، سوالاتی را با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌کند.

یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری که همیشه در آموزش و پرورش با استقبال خوب در میان جامعه فرهنگی و دانش آموزان برگزار می‌شود، پرسش مهر ریاست جمهوری است که معمولا با استقبال حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز و فرهنگی روبه‌رو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار