ایزوگام 15 هزار متر مربع از مدارس درمیان

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد عملیات ایزوگام 15 هزار متر از سقف مدارس با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید با هدف مدیریت،کنترل و پیشگیری از بحران و همچنین ایمن سازی مدارس اجرا و 50مدرسه شهرستان در مقابل رطوبت عایق شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ایزوگام 15 هزار متر مربع از مدارس درمیان

نجف علی مقیمی صبح امروز در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، تصریح کرد: بازدید از مدارس،گند زدایی، برگزاری جلسه توجیهی راهبران آموزشی و تربیتی ،مدیران، مدیر آموزگاران ،معاونین، دبیران مدارس و خرید ملزمات بهداشتی از مهم ترین اقدامات این مدیریت پیش از آغاز سال تحصیلی به شمار می رود.

او با اشاره به انجام هماهنگی های لازم در راستای اطلاع رسانی و آموزش اولیا با مرکز بهداشت و درمان شهرستان، اظهار کرد: تهیه و توزیع به موقع کتب درسی، ارائه آموزش های لازم برای استفاده از سامانه شاد و نحوه تولید محتوا از دیگر اقدامات این مدیریت پیش از آغار سال تحصیلی هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان با بیان این که در حال حاضر امکان ارتباط و تعامل مدیر و کارشناسان مدیریت با معلمان، مدیران و راهبران آموزشی از طریق شبکه شاد، در شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: هم اکنون جلسات شورای دبیران و معلمان، کارگاه های آموزشی، ارتباط راهبران آموزشی و تربیتی با مدیران مدارس به صورت غیر حضوری و بصورت ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد انجام می شود.

مقیمی با اشاره به تولید 15 عنوان محتوای الکترونیکی توسط معلمان درمیانی در آستانه آغاز سال تحصیلی، خاطر نشان کرد: عدم حضور معلمان در کلاس های درس نه تنها محدودیت ایجاد نکرده بلکه انگیزه ای مضاعف شد تا معلمان دیار قلاع کهن به تولید محتوای کتب درسی بپردازند؛ که این خود، باعث خلاقیت و انگیزه برای تدریس های جذاب وتحسین برانگیز در سال تحصیلی جدید می شود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از کمک 700 میلیونی خیرین نیکوکار این شهرستان برای کیفیت بخشی به آموزش خبر داد و بیان کرد: به منظور صیانت از مرزهای فرهنگی و ارزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی طرح نماد در 187 مدرسه و مشارکت 12 هزار و 915 دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در درمیان اجرا می شود.

او، با اشاره به برگزاری 10دوره آموزشی به میزان 18 هزار ساعت برای یک هزارو 200 فرهنگی مرزنشین، یادآور شد: اجرای 90 دوره آموزش خانواده در مدارس، برگزاری طرح آینده سازان برتر و تجهیز 50 مدرسه به اینترنت پرسرعت بخش دیگری از اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید را تشکیل می دهند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش درمیان کسب بیش از 103 رتبه برترکشوری و استانی در مسابقات و جشنواره های مختلف را ارزشمندترین دستاورد دانش آموزان مرزنشین دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار