در گفت‌وگو با پانا

بهتاش فریبا: استقلال بوی قهرمانی می‌دهد؛ به یک جام در پایان این فصل نیاز داریم

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال تهران معتقد است این تیم شایستگی قهرمانی در جام حذفی را دارد و می‌تواند تراکتور تبریز را هم مانند سپاهان و پرسپولیس شکست دهد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بهتاش فریبا: استقلال بوی قهرمانی می‌دهد؛ به یک جام در پایان این فصل نیاز داریم

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار چهارشنبه شب، استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی گفت: استقلال برای رسیدن به فینال تیم‌های بزرگ سپاهان و پرسپولیس را حذف کرد و به نظر می‌رسد این تیم بوی قهرمانی می‌دهد. از نظر فنی نفرات دو تیم نفرات قابل توجهی هستند و بازی سختی در انتظار خواهد بود، جنگ در این بازی جنگ وسط زمین است و اصل داستان جایی است که مسعود ریگی و علی کریمی از استقلال و در تراکتور احسان حاج‌صفی، هادی ایمانی و سعید مهری حضور دارند.

وی ادامه داد: هر تیمی بتواند میانه زمین را اختیار داشته باشد برنده این بازی است. اما نقطه قوت استقلال این است که آقای گل و پاس را دارد و خط فوروارد استقلال به خط دفاع تراکتور چربش دارد، اگر توپ از خط هافبک تراکتور عبور کند و به خط حمله ما برسد شیخ دیاباته و مهدی قایدی کار را تمام خواهند کرد، به خصوص نباید فراموش کرد که تراکتور از دیدار با استقلال در دیدار رفت این فصل که در تبریز برگزار شد خاطره تلخی دارد و خوب می‌داند که مهاجم‌های خطرناکی در انتشار خط دفاع این تیم خواهند بود.

مدیر فنی سابق استقلال افزود: خط دفاع استقلال هم این روزها خوب کار می‌کند، وریا غفوری سرحال است، عارف غلامی و دانشگر هم وضعیت خوبی دارند و میلیچ هم خیلی فنی بازی می‌‌کند و هر دو پاس گل مقابل پرسپولیس را او داد. ولی خوب نباید فراموش کرد جام حذفی است و ممکن است اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد و جام را از یک تیم بگیرد.

پیشکسوت استقلال درباره تاکتیک‌های احتمالی دو تیم در این بازی گفت: این بازی هم مثل بازی استقلال مقابل پرسپولیس خواهد بود، هر دو تیم نیمه اول به زمین خواهند رفت که گل نخورند و در نیمه دوم برای بردن وارد زمین خواهند شد. در مجموع من فکر می‌کنم استقلال به این قهرمانی نیاز دارد. تراکتور هم قطعا با تمام وجود خواهد آمد که بالاخره یک قهرمانی بگیرد.

بهتاش فریبا در پایان درباره تاثیر این بازی بر روند دیدارهای باقی مانده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا اگر تیم بتواند قهرمان جام حذفی شود با روحیه بالاتری به دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت و این موضوع کمک خوبی برای صعود از مرحله گروهی است. به هر حال آسیا است و موفقیت در آن از خیلی جهت‌ها مهم است. علاوه بر افتخاری که استقلال دو بار به آن دست یافته و دو ستاره بابت قهرمانی در آسیا دارد، از نظر مالی هم قهرمانی در آسیا به شدت تیم را کمک خواهد کرد، یادمان هست که حضور پرسپولیس در فینال آسیا چه پول هنگفت و خوبی را برای این تیم آورد و بخشی از مشکلات‌شان را حل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار