همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰

آغاز فرایند جذب و سازماندهی پیشتازان در استان همدان

همدان (پانا) - همزمان با آغاز سالتحصیلی 99 فرایند جذب و سازماندهی دانش آموزان پیشتاز در استان همدان با ارسال شیوه نامه جذب و سازماندهی به مناطق، شهرستان ها و نواحی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  فرایند جذب و سازماندهی پیشتازان در استان همدان

رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی همدان در مصاحبه با پانا گفت: جذب و سازماندهی دانش آموزان به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، علمی و اجتماعی و ایجاد زمینه مشارکت برای رسیدن به مهارت‌های اجتماعی در قالب گروه‌های تشکیلاتی پیشتازان انجام می شود. گروه‌های هم‌فکر، هم‌دل و همکار که به آموزش مناسب مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی خواهد رسید.

میرزایی در ادامه گفت: مهمترین هدف سازمان دانش آموزی، سازماندهی دانش آموزان مستعد و زمینه سازی جهت مشارکت فعال و ایجاد بستر مناسب برای بروز استعدادها و توانمندی آنها و تقویت مسئولیت پذیری و مشارکت جویی آنان میباشد.

وی افزود: این فرایند امسال از اوایل مردادماه با دریافت شیوهنامه اجرایی از مرکز و تعیین سهمیه هر شهرستان، منطقه و ناحیه آغاز شد. در ادامه این فرایند بخشنامه به تمامی مناطق و شهرستانها ارسال شد و مسئولین سازمان دانش آموزی موظف هستند با همکاری مدیران و مربیان و با تشکیل رسته، رسد یا گروه به سازماندهی و ثبت دانش آموزان سازماندهی شده و مربیان در سامانه اینترنتی ثبت و جذب دانش آموزان پیشتاز بپردازند.

میرزایی یادآورشد: در سال گذشته سازمان دانش آوزی استان همدان بیش از 136 درصد در جذب و سازماندهی دانش آموزان پیشتاز رشد داشته است که در نوع خود موفقیتی کم نظیر محسوب می شود.

میرزایی ادامه داد: همه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق، شهرستانها و نواحی در سامانه اینترنتی ثبت و جذب دانش آموزان پیشتاز معرفی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار