جلسه فصلی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق شهرستانهای تهران

تهران(پانا)- جلسه فصلی کارشناسان انجمن مناطق به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون تربیت بدنی وسلامت، مشاور اجرایی مدیر کل و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان شهرستانهای تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه فصلی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق شهرستانهای تهران

الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران : در این نشست با بیان سه عامل مهم دخیل در آموزش شامل تغذیه، فعالیت جسمانی و سلامت روان از مدرسان آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان به عنوان یکی از ارکان اصلی آگاه‌سازی خانواده‌ها یاد کرد.

او تاکید کرد: ارتباط کاری وبرنامه‌ای کارشناسی‌های انجمن و سلامت و تربیت‌بدنی به طور حتم به نتایج ارزشمند ، شادی‌بخش وامیدوار کننده‌ای ختم خواهد شد.

کوروش رومیانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان نیز با تبیین نقشه جامع آموزش خانواده ( در شرایط کرونایی )در سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: هر منطقه با محوریت مراکز مشاوره پیوند در کنار سرفصل‌های رسمی آموزش خانواده، سرفصل‌های نیازسنجی شده بومی و کنترل وزن و چاقی دانش آموزان را در بطن تقویم اجرایی خود قرار دهند.

در ادامه این نشست، کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق نقطه نظرات خود را بیان کرده که برگزاری انتخابات الکترونیک وفراهم کردن بستر لازم در سامانه شاد، تولید محتوای الکترونیکی در بحث آموزش خانواده، دیجیتالی شدن دفاتر ثبت فعالیتهای انجمن و مجلات پیوند به منظور هدف گذاری هوشمندانه در شرایط کرونا و صرفه‌جویی در هزینه مدارس، از جمله نظرات حاضرین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار