معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تحلیل هوشمندانه و توجه به نقدهای سازنده در اولویت برنامه های سوادآموزی

اصفهان (پانا) -محمد اسماعیل زاده، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد تحلیل هوشمندانه از شرایط حوزه کاری و توجه به دغدغه و نقدهای سازنده همکاران در دستور کار معاونت سواد آموزی استان اصفهان است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تحلیل هوشمندانه و توجه به نقدهای سازنده در اولویت برنامه های سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اسماعیل زاده در جلسه قطبی مسئولین سواد آموزی شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش شرق استان اصفهان که با حضور مسئولین سوادآموزی نائین، کوهپایه، خور و بیابانک، جلگه، بن رود، جرقویه سفلی، جرقویه علیا برگزار شد در سخنانی با اشاره به تلاش کلیه همکاران حوزه سوادآموزی در سطح استان و ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ارائه آموزش تصریح کرد: ابزار و تکنولوژی با برنامه ریزی و استفاده بهینه می تواند فرصت ساز باشد و البته بدون شناخت و برنامه ریزی تهدید خواهد بود.

اسماعیل زاده همچنین با مطرح کردن اهمیت جایگاه و حدود اختیارات شورای پشتیبانی و گروه بهبود گفت: با پرداختن به چالش ها و ارائه راهکارهای سازنده با در نظر گرفتن شرایط و امکانات موجود، دسته بندی چالش ها و مطالبه گری، راه رسیدن به اهداف هموار خواهد شد.

وی افزود: تحلیل هوشمندانه از شرایط حوزه کاری و توجه به دغدغه و نقدهای سازنده همکاران در دستور کار برنامه های معاونت سواد آموزی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار