استاندارگلستان از عزاداران حسینی به خاطر رعایت پروتکل ها تشکر کرد

گلستان(پانا)-استاندار گلستان با صدور پیامی، از عزاداران حسینی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندارگلستان از عزاداران حسینی به خاطر رعایت پروتکل ها تشکر کرد

استاندار گلستان با صدور پیامی، از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم در عزاداری های محرم امسال تشکر کرد.

در بخش هایی از پیام هادی حق شناس آمده است:

محرم موسم شگفت انگیزی است که عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) و تمامی آزادگان جهان عزادار فرهنگی تاثیرگذار از اقدامی بزرگ می شوند.

هر ساله مردم تلاش می کنند با برگزاری محافل و مجالس عزاداری ارادت خود را حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادار ایشان بروز دهند و بیرق حسینی را برافراشته نگاه دارند.

بی تردید شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی، روابط، مراسم و آیین های مردمی داشته و تا به امروز مردم ایران اسلامی همراهی ارزشمندی را در عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد سعید قربان و غدیرخم انجام داده اند که در کاهش شیوع این ویروس موثر بوده است.

اینک در هنگامه محرم و عزای حسینی مردم استان گلستان همراه با مردم جای جای ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تمامی مواردی که مورد تاکید ستاد ملی کرونا بود، توانستند مدلی ارزشمندی از شعورِ پر شور دینی و عاشورایی را بیافرینند.

همراهی همگانی در مسیر رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کنترل بیش از پیش شیوع ویروس کرونا شده و امید است در ادامه شاهد خروج استان از وضعیت هشدار و حرکت به سمت وضعیت سفید باشیم.

اینجانب از تمامی مردم عزادار، مداحان، خطبا، علما، بانیان مجالس و محافل عزاداری، خیران، هیات های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، دستگاه های نظامی و انتظامی، دستگاه های حمایتی و امدادی که با رعایت نظم، توجه به دستورالعمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کردند و در راستای کاهش بار فعالیت کادر درمانی همکاری لازم را داشتند، کمال قدردانی و سپاسگزاری را دارم و بر این باورم که اجر این همراهی مومنانه در پیشگاه خداوند منان محفوظ خواهد ماند و در سایه همدلی همگانی سایه شوم این ویروس منحوس از سر جامعه بشری، ایران اسلامی و استان گلستان مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار