مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

مانور بازگشایی در مدارس استان کردستان در آستانه سال تحصیلی جدیدبرگزارشد

سنندج(پانا)-در آستانه سال تحصیلی جدید، مانور بازگشایی و پویش همکلاسی مهربان و کمک مومنانه در مدارس استان کردستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی در مدارس استان کردستان در آستانه سال تحصیلی جدیدبرگزارشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مانور بازگشایی و پویش همکلاسی مهربان و کمک مومنانه در مدارس استان برگزار و آئین نمادین این مراسم صبح امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، دانش آموزان و فرهنگیان در دبیرستان شهید نامدار مرادی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، ابراز امیدورای کرد که برگزاری پویش همکلاسی مهربانی و کمک مومنانه بستری مناسب برای آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

وی با بیان اینکه امروز و همزمان با سراسر استان مانور نمادین بازگشایی مدارس در تمامی شهرستان ها و مناطق استان در حال برگزاری است؛ گفت: این مانور تمرین مناسبی برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس خواهد بود.

همچنین شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان هم در این مانور اظهارکرد: امسال تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند در استان شناسایی شده که ممکن است تا اوایل مهر به ۱۴ هزار نفر نیز افزایش یابد ضمن اینکه ۹۰۰ دانشجوی نیازمند هم شناسایی شده و امکان افزایش آن به یک هزار و ۵۰۰ نفر تا پاییز وجود دارد.

رسول شیخی‌زاده خواستار کمک توانمندان و خیران برای تهیه وسایل کمک آموزشی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند شد و گفت: مردم استان و دستگاه‌های مختلف از همان اوایل شیوع کرونا تاکنون در قالب کمک‌های مومنانه، اقدامات خیرخواهانه بسیار خوبی انجام داده‌ و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر از کرونا نیست، تاکید کرد: همه باید در این زمینه احساس مسوولیت کرده و از هیچ کوششی برای کمک به خانوارهای نیازمند دریغ نکنیم.

در ادامه این مراسم، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش به صورت نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا در آورد .

لازم به ذکر است؛ مانور بازگشایی مدارس کردستان با شعار مهری بانشاط در پرتو سلامت و آموزش در فضای شاد و همایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان در تمام مدارس استان و به صورت نمادین در شهرستان ها و مناطق در یک مدرسه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار