مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

اداره کل آموزش و پرورش استان آمادگی بازگشایی مدارس را دارد

اصفهان ( پانا) -محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت وزارت آموزش و پرورش الزاماتی برای بازگشایی مدارس مقرر کرده و ما آمادگی بازگشایی مدارس را داریم.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل آموزش و پرورش استان آمادگی بازگشایی مدارس را دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: بازگشایی مدارس الزاماتی دارد که با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا، ادارات کل آموزش و پرورش در سطح کشور باید آمادگی لازم را برای این رویداد داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش الزاماتی در خصوص ثبت نام، ثبت کتب درسی، تجهیز فضای آموزشی و فیزیکی مدارس و توزیع نیروی انسانی در واحدهای آموزشی مقرر کرده است؛ و اداره کل آموزش و پرورش استان این آمادگی را دارد که در روز ۱۵ شهریور بدون هیچ مشکلی مدارس را بازگشایی کند.

وی افزود: در کمتر از ۲۰ روز دو جلسه شورای آموزش و پرورش استان برگزار شده که باید از استاندار اصفهان به دلیل توجه به تعلیم، تربیت تشکر کنم. در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس اداره کل آموزش و پرورش استان، رضایی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کردند و حضور فرد نخست استان در جلسات شورای آموزش و پرورش تاییدی بر صحبت‌های وی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار