تقدیرنامه حاجی میرزایی از مدیر شبکه آموزش سیما برای «مدرسه تلویزیونی ایران»

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تلاش های همه همکاران تلاشگر شبکه آموزش سیما و مدیر این شبکه در راستای راه‌اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» و مشارکت این شبکه در گسترش «نهضت مهارت افزایی» قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیرنامه حاجی میرزایی از مدیر شبکه آموزش سیما برای «مدرسه تلویزیونی ایران»

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش های جهادگرانه عوامل و همکاران شبکه آموزش سیما در طراحی و راه‌اندازی و تولید و پخش مطلوب «مدرسه تلویزیونی ایران» قدردانی و تشکر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

جناب آقای دکتر احمدی افزادی

مدیر محترم شبکه آموزش سیما

با سلام و احترام

همزمان با فراگیری ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای آموزشی، در اوج مبارزه با این بیماری مهلک ،پیوندی مقدس میان جمعی از تلاشگران عرصه آموزش و پرورش با مجموعه ای از معلمان مبرز حاصل شد و با اتخاذ رویکردی جهادی، جهاد آموزشی از طریق طراحی و راه اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» آغاز گردید؛ جهاد مجدانه ای که در شرایطی بحرانی، جریان تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی را پویایی و استمرار بخشید.

ضمن تحسین این حرکت نوین آموزش در سال «جهش تولید» صمیمانه ترین مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس مساعی رسانه جناب عالی و بویژه همکاران عزیز و تلاشگر آن شبکه در استقرار و استمرار برنامه های مدرسه تلویزیونی ایران تقدیم می دارم و از درگاه خداوند علیم، توفیق روزافزون را در راستای انجام خدمات ارزنده و متندگار به جامعه دانش آموزی کشور خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار