استاندار زنجان:

۶۹ پروژه اقتصادی هفته دولت امسال در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان اعلام کرد طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۶۹ پروژه اقتصادی هفته دولت امسال در زنجان به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در آئین بهره برداری پارک بانوان در غرب زنجان، گفت: برنامه‌های ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان به خوبی برگزار می‌شود.

وی از خدمات ارزنده کادر درمانی در خصوص مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: مردم گمان نکنند کرونا از جامعه رخت بر بسته بلکه همچنان وجود دارد.
حقیقی یادآور شد: با کاهش تدریجی شمار مبتلایان به کرونا نباید عادی انگاری شود، چرا که ویروس کرونا همچنان وجود دارد و قربانی می گیرد.

استاندار زنجان، به ارتقای سطح مدیریتی بانوان زنجانی اشاره کرد و گفت: تا اردیبهشت امسال ۱۰۹ بانو به پست مدیریتی رسیدند.

حقیقی با بیان اینکه طی چند ماه آینده بانوان یک رده مدیریتی نیز در جایگاه شغلی ارتقا پیدا خواهند کرد، تاکید کرد: در ارتباط با جوانان نیز از هر اداره دو جوان شاغل را انتخاب کردیم که ارتقا پیدا کنند.

وی از انتخاب مدیران جوان در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: تا هفته دولت ۲ مدیر به اختیار، شامل دو جوان تا ۳۸ سال در سازمان مدیریت تحت مدیریت قرار گرفته که تا پایان هفته دولت ۱۰۴ مدیر جوان در کنار مدیران ارشد قرار خواهند گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت مردم است، افزود: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند شرایط پایدار و یا حتی به سمت قطع زنجیره انتقال پیش خواهد رفت.

حقیقی با بیان اینکه طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است.

استاندار زنجان، تصریح کرد: امسال ۹۹۴ پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که ۸۲ درصد افتتاح و ۱۸ درصد نیز کلنگ‌زنی است.
گفتنی است؛ دومین پارک بانوان زنجان در چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و پنج هزار متر مربع مساحت معابر به بهره برداری رسید و کل اعتبارات هزینه شده برای این پارک ۱۴۵ میلیارد ریال و اعتبارات استانی هزینه شده نیز ۴۰ میلیارد ریال بوده است و با افتتاح این پارک سرانه فضای سبز شهروندان زنجانی افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار