جلسه هماهنگی کارشناس سوادآموزی منطقه 2 با اموراجتماعی شهرداری منطقه

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی آموزش و پرورش منطقه 2 با معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری منطقه 2 شهر تهران در حوزه سواد آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی کارشناس سوادآموزی منطقه 2 با اموراجتماعی شهرداری منطقه

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، در جلسه سوادآموزی مهدی زاده مسئول سواد آموزی گفت: آموزش و پرورش منطقه 2 برای انعقاد این تفاهم نامه اهداف بلند مدتی دارد و با توجه به گستردگی این کار و پراکندگی آمار بی سوادی در منطقه، لازم است همکاری و همیاری بین تمامی ارگانهای شهری، دولتی و غیر دولتی در امر ترویج سواد صورت بگیرد. تا با شناسایی اقدامات و فعالیت ها مشترک، یک هم افزای بالفعلی بوجود بیاید.

وی افزود: با عنایت به فعالیت های شهرداری بویژه سرای محله ها در امر آموزش سواد آموزان لازم است یک وحدت رویه و هماهنگی در فعالیت ها صورت بگیرد و به عنوان یک نقشه راه ابتدا نقاط مشترک شناسایی و در مرحله بعد پتانسیل های همکاری در هر دو طرف مشخص و در پایان با انعقاد تفاهم نامه این مسیر برای دستیابی به اهداف ریل گذاری شود.

همچنین خانم کشاورز نماینده معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری منطقه 2 ضمن استقبال از این موضوع، بر ایجاد تعامل و در اختیار قراردادن امکانات شهرداری جهت تبلیغات در امر سواد در محله های مورد نظر و هماهنگی بیشتر بین سرای محله های منطقه با واحد سواد آموزی و سایر برنامه های و اقدامات مشترک تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار