استاندار لرستان: برپایی مجالس ماه محرم در اماکن سربسته ممنوع است

خرم آباد (پانا)- استاندار لرستان اعلام کرد طبق پروتکل های بهداشتی اجرای مراسم عزاداری ویژه ماه محرم دراماکن و محیط‌های بسته ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار لرستان: برپایی مجالس ماه محرم در اماکن سربسته ممنوع است

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا افزود: با توجه به محدودیت برگزاری عزاداری نسبت به سال های گذشته، باید حال و هوای ماتم امام حسین (ع) را از طریق فضای مجازی به خانه های مردم منتقل کرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی هیات های مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم عنوان کرد: لازمه پیگیری مراسم عزای امام حسین (ع) از طریق فضای مجازی، تامین امکانات و پهنای باند اینترنت است بنابراین ستاد ملی مدیریت کرونا بر تهیه امکانات مورد نیاز و لغو مرخصی افراد متولی تا پایان برگزاری عزاداری ها تاکید دارد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش آفرینی صدا و سیما در ترویج عزاداری محرم، اولین پایه اطلاع رسانی عزاداری های این ایام به لحاظ مخاطب، این سازمان است که انتظار می رود مردم با پخش مراسم سینه زنی، نوحه خوانی و مداحی توسط صدا و سیمای مرکز استان اغنا شوند.

استاندار لرستان همچنین تصریح کرد: برگزاری مناسب کنکور امسال در سراسر کشور از اقداماتی بود که با ارزیابی های صورت گرفته، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار