پاسخ ترامپ به حملات انتخاباتی میشل اوباما

تهران (پانا) - رییس جمهوری آمریکا در واکنشی تند به انتقادات انتخاباتی میشل اوباما گفت: اگر کارهای شوهرت نبود الان من در کاخ سفید حضور نداشته بودم. 

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ ترامپ به حملات انتخاباتی میشل اوباما

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز سه شنبه در پیامی توییتری نوشت: یک نفر به میشل اوباما توضیح دهد که اگر عملکرد باراک اوباما ، شوهرت نبود، دونالد ترامپ هم اکنون در اینجا کاخ سفید زیبا حضور نمی‌داشت.

به نوشته ترامپ، یک دلیل خوب برای تایید بسیار دیر و بدون اشتیاق (میشل اوباما) از بایدن این بود که او گزینه‌ای بود که خیلی دیر به ذهن خطور می‌کرد و دولت من و من بزرگترین اقتصاد تاریخ هر کشوری را ساخت و این باعث ناراحتی او شد.

رییس جمهوری امریکا در ادامه به رغم تمام شکست‌ها و ناکارآمدی‌ها در برابر مهار ویروس کرونا نوشت: دولت من بزرگترین اقتصاد تاریخ در هر کشوری را بنا کرد و میلیون‌ها نفر را نجات داد و اکنون در حال ساختن یک اقتصاد حتی بزرگتر از گذشته هستیم.

ترامپ خطاب به میشل اوباما نوشت: مشاغل هم چنان به کار خود ادامه می‌دهند و بازار سهام نیز در حال حاضر در رکورد بالا به سر می‌برد، فقط بنشینید و تماشا کنید.

میشل اوباما بانوی اول پیشین آمریکا در انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور گفت، ترامپ رئیس‌جمهوری اشتباه برای آمریکا است و اگر تصور می‌کنید که اوضاع از این بدتر نخواهد شد، اشتباه می‌کنید. از این بدتر هم در راه است.

وی در اولین شب مجمع حزب دموکرات گفت: اگر فکر می‌کنید اوضاع بدتر نمی‌شود، به من اعتماد کنید، اگر تغییری در این مسیر ایجاد نکنیم اوضاع بدتر خواهد شد.

میشل اوباما روز دوشنبه افزود: از جان باختگان کرونا تا اقتصاد و ائتلافات خارجی و عدالت نژادی، رئیس جمهور ترامپ باعث بروز هرج و مرج، تفرقه و فقدان کامل حس همدردی در کشور شده است.

بانوی اول پیشین آمریکا یکی از چهره‌های محبوب و انگیزشی در بین خطوط مختلف فکری حزب دموکرات و یکی از قدرتمندترین افراد در ترغیب رای دهندگان زن رنگین پوست برای شرکت در انتخابات است.

او در تکرار شعار خود در مجمع ملی حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶ گفت: «وقتی آن‌ها خود را پایین می‌برند، ما بالا می‌رویم» ؛ اظهاراتی که به طور مستقیم ترامپ را هدف انتقادهایش قرار می‌داد.

انتخابات برای تعیین پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او سوم نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ آبان ۹۹ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار