مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

یکی از کمیته های اصلی منشور مشارکت در نیشابور کمیته شورای دانش آموزی است

نیشابور(پانا)- جلسه هم اندیشی اعضای شورای دانش آموزی نیشابور با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از کمیته های اصلی منشور مشارکت در نیشابور کمیته شورای دانش آموزی است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، با تاکید بر نقش مهم و اثر گذار شورای دانش آموزی در مدارس، گفت: نماد جمهوریت در جمهوری اسلامی ایران، انتخابات و نماد اسلامیت نیز پیروی از ولایت فقیه است.

علیرضا کلیدری با اشاره به جایگاه رفیع شورای دانش آموزی، افزود: رویکرد بخش اعظمی از نظام، توجه به خرد جمعی است و منبع اصلی هر نظام، مردم و جامعه به شمار می رود. شما انتخاب شده اید و این یک امتیاز بزرگ برای شما به شمار می رود و هرچقدر عالی تر به این موضوع نگاه کنیم بیشتر به اهمیت موضوع پی می بریم.

وی ادامه داد: مشارکت باید نهادینه شود و ما نیز در یک اقدام عملی از ظرفیت کم نظیر دانش آموزان و اولیای آنها در یک چارچوب منظم، بهره مند شویم. در منشور مشارکت آموزش و پرورش نیشابور، یکی از هفت کمیته های اصلی، کمیته شورای دانش آموزی است. در کنار این موضوع، مقرر شده است در آموزش و پرورش نیشابور، مشاور دانش آموزی در امور به کار گیری شود و همچنین یکی از اعضای شورای دانش آموزی در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت کرده و از نظرات دانش آموزان در این جلسات بهره مند شویم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سال تحصیلی پیش رو به طور قطع از 15 شهریور در سه بخش سفید، زرد و قرمز آغاز خواهد شد و ما تابع قوانین ستاد کرونا هستیم. مشکلات شبکه شاد، مشکلات مربوط به اینترنت، تبلت و مواردی از این دست در حال بررسی و مرتفع شدن است. در حالت زرد، دانش آموزان به صورت زوج و فرد در مدارس حاضر می شوند.

کلیدری در پایان گفت: رشد آموزش و پرورش مساوی با رشد جامعه و رشد جوانان است. نقد باید در چارچوب و منصفانه باشد. اگر ما وارد یک گفتمان و فضای تعاملی و سازنده شویم، همگی رشد می کنیم اما اگر این گفتمان ها تعارضی باشد یقینا زوال آن جامعه را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار