افتخاری بی‌سابقه از آموزش‌وپرورش کلات و کسب چهار موفقیت کشوری

کلات(پانا)-‍ شهرستان کلات پس از افتخارآفرینی در مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری، موفق به کسب ۴ رتبه کشوری در سی‌و‌ هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتخاری بی‌سابقه از آموزش‌وپرورش کلات و کسب چهار  موفقیت کشوری

آموزش و پرورش شهرستان کلات با رقم‌زدن یک رویداد تاریخی و افتخاری بی‌سابقه موفق شد ۲ مقام اول کشوری و ۲ مقام دوم کشوری در مرحله نهایی مسابقات فرهنگی و هنری کشور را از آن خود کند.
زهرا سپاهی از دبیرستان شهید میرزائیان لایین، رتبه اول کشوری رشته تکنوازی دوتار شمال، مهرنساء دولتی از هنرستان حضرت معصومه(س)، رتبه اول کشوری رشته گلیم‌ بافی (بخش هنرستان‌ها)، خدیجه حیدریان از دبیرستان فاطمیه ،رتبه دوم کشوری رشته گلیم‌ بافی (بخش دبیرستان‌ها) و زیبا فرجی از دبیرستان شهید میرزائیان لایین، رتبه دوم کشوری رشته جاجیم‌ بافی افتخار آفرینان شهرستان کلات در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری بودند.

رمضان پروانهT مدیر آموزش و پرورش کلات کسب افتخارات و موفقیت‌های یاد شده را به مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی معاون پرورشی‌و تربیت‌بدنی کلات، مدیران، مربیان آموزشگاه‌های افتخار آفرین و اولیا دانش‌آموزان مقام‌آور کشوری تبریک گفت و افزود: از درگاه ایزد منان دوام عزّت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر این بزرگواران در راستای دست‌یابی به اهداف عالیه تربیتی، فرهنگی و هنری را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار