جشنواره تعاونی‌های برتر مجازی شد

زنجان (پانا) - معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر به صورت سامانه‌ای و مجازی برگزار و از تعاونی‌های برتر در هفته تعاون تقدیر خواهدشد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تعاونی‌های برتر مجازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، علی پاکمنش اظهار کرد: امسال روال انتخاب تعاونی‌های برتر فرق کرده است و چون سامانه جامع و هوشمند تعاون راه‌اندازی شده است، روال انتخاب نیز از آن طریق خواهد بود.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: بر همین اساس تعاونی‌های برتر در سال جاری با امکان ثبت نام در ۲۲ گرایش شرکت‌های تعاونی و مضاف بر آن اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با رویکرد «رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها» با استفاده از سامانه جامع و هوشمند تعاونی‌ها می‌توانند از طریق کارتابل مدیرعامل تعاونی به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir مراجع و اطلاعات خود را ثبت کنند.

مهلت ثبت اطلاعات درسامانه جامع و هوشمند تعاون تا 28 مردادماه

وی با اشاره به اینکه انتخاب تعاونی‌ها صرفا از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد بود، بیان کرد: مهلت ثبت اطلاعات در این سامانه تا 28 مردادماه خواهد بود.

پاکمنش با اشاره به اینکه رتبه‌بندی تعاونی‌ها از طریق سامانه اعلامی خواهد بود، افزود: پس از انتخاب سامانه‌ ی تعاونی‌های برتر، برگزیدگان به صورت مجازی و در هفته تعاون تقدیر خواهند شد.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه، گزارشی از تعاونی‌های فعال استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 4 هزار و 700 تعاونی ثبت شده در استان زنجان وجود دارد که یک هزار و 300 مورد آن فعال و بقیه راکد است.

وی تصریح کرد: طبق پالایش انجام شده، طی سال های قبل 800 تعاونی راکد منحل شده و بنا داریم تا آخر سال‌جاری تعاونی‌های راکد و غیرفعال طبق ماده 54 قانون تعاون منحل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار