دیدار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با رئیس فدراسیون کشتی

تهران (پانا) - جمعی از اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وکو کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز و آقایان نواب، ارجمندی عضو کمیسیون امور اجتماعی جامعه با حضور در فدراسیون کشتی ایران با دکتر علی رضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه جعفری ضمن معرفی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و اهداف این مجموعه در خصوص کمیسیون های امور اجتماعی، بانوان، امور اقتصادی، امور استان‌ها و نظارت بر قوانین توضیحاتی را ارائه دادند.

علی رضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان قول مساعد برای همکاری با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را داد. وی تصریح کرد: «امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون کشتی و افراد صاحب نام در این حوزه گام‌های موثری در جهت پیشتبرد اهداف جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برداریم.»

قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، نیز ضمن تقدیر از فدراسیون کشتی بیان کرد: «سازمان آموزش و پرورش با توچه به شیوع بیماری کرونا دغدغه‌های بی شماری از جمله آموزش مجازی دارد. طبق آماری که سازمان آموزش و پروش در اختیار ما قرار داده است، در سال تحصیلی جدید 3 میلیون و 500 تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم نیازمندیم تا بتوانند به صورت مجازی در کلاس‌های درس حضور بهم رسانند که امیدواریم با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون کشتی این امر هر چه زودتر محقق شود.»

حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز و رئیس کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز خاطر نشان کرد: «قدم نهادن در کار خیر سعادتی است که به واسطه دستگیری از نیازمندان نصیب وی شده است.»

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند خود در آب رسانی به روستاهای محروم کشور افزود: «یک دقیقه این دنیا به تمام آخرت می‌ارزد.»

ارجمندی عضو کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز گفت: «اشاعه فرهنگ مدرسه سازی می‌تواند زمینه کار خیر را برای افراد بیشماری مهیا کند.»

بازدید از دو سالن کشتی و حضور بر سر مزار شهید گمنام بخشی از حاشیه‌های این دیدار بود.

علیرضا دبیر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ در محله یا کوی سیزده آبان شهر ری، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی و قهرمان سابق جهان و المپیک در وزن ۵۸ کیلوگرم است. او عضو دوره سوم شورای شهر تهران بوده و در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) به عنوان نماینده این شورا انتخاب شد. دبیر در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

تحصیلات و مرتبه علمی

علیرضا دبیر تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی آغاز کرد و با اخذ مدرک دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی به پایان رساند، او هم‌اکنون با مرتبه علمی استادیار عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.

افتخارات، مقام‌هاو عناوین

علیرضا دبیر به عنوان یک ورزشکار ملی در دوران ورزش قهرمانی خود، افتخارات و مقام‌های زیر را برای کشور و مردم به ارمغان آورده‌است. یکی از اسطوره‌ها و الگو‌های ویْ مرتضی شکرائیان نوش آبادی می‌باشد. از جمله افتخارات او می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قهرمان جوانان جهان مجارستان (۱۹۹۴)
قهرمان جوانان جهان فنلاند (۱۹۹۸)
قهرمان اول مسابقات جهانی و ستاره مسابقات آمریکا (۱۹۹۸)
قهرمان مسابقات جهانی تهران (۱۹۹۸)
قهرمان اول جام جهانی و ستاره مسابقات آمریکا (۱۹۹۹)
نائب قهرمان مسابقات جهانی آنکارا (۱۹۹۹)
قهرمان اول جام جهانی و ستاره مسابقات آمریکا (۲۰۰۰)
قهرمان المپیک سیدنی (۲۰۰۰)
قهرمان و ستاره مسابقات جام جهانی آمریکا (۲۰۰۱)
نائب قهرمان مسابقات جهانی صوفیه (۲۰۰۱)
نایب قهرمان مسابقات جهانی تهران (۲۰۰۲)
نایب قهرمان بازی‌های آسیایی بوسان (۲۰۰۲)
قهرمان مسابقات بین‌المللی جام تختی (در هر دوره شرکت)

ریاست فدراسیون کشتی

دبیر در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار