در بیانیه پایگاه بسیج سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید شد؛

آرمان فلسطین به هیچ بهایی قابل معامله نیست

تهران (پانا) - پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور در بیانیه‌ای ضمن محکومیت توافق شرم آور دولت امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس، بر حمایت از آرمان قدس شریف تا رهایی کامل آن از چنگال اشغالگران جنایتکار تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آرمان فلسطین به هیچ بهایی قابل معامله نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بسیج مقاومت شهید صادقی مقدم کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور در بیانیه‌ای توافق دولت امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد و آن را اقدامی خیانت بار و وقیحانه خواند.

متن بیانیه در زیر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بر ملت ها و دولت های مسلمان فرض است با تاسی از آیات قرآن کریم و حفظ وحدت اسلامى، راه‌های ىسلطه کفار و قدرت‌هاى استکبارى را بر اساس قاعده نفی سبیل مسدود نمایند و در برابر زورگویانی که براى به چنگ آوردن منافع مسلمانان نقشه مى کشند تمامى مساعى خویش را به کار گیرند و پشتیبان مظلومین باشند.

امروز مساله فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است و حکومت های اسلامی باید این آرمان مقدس را همواره در اولویت سیاست ها و مناسبات خود داشته باشند.

دولت امارات متحده عربی در اقدامی ننگین و شرم آور دست دوستی با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی داده است که به شدت محکوم است و بسیار تاسف انگیز آن که کشوری که ادعای اسلامی بودن را دارد به ملت هم کیش و مظلوم فلسطین اینگونه خیانت می کند.

پایگاه بسیج کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور این اقدام وقیحانه و خباثت بار را محکوم می نماید و تاکید می کند آرمان فلسطین و قدس شریف قابل معامله و مسامحه نخواهد بود و حمایت خود را ملت مظلوم فلسطین تا رهایی کامل آن اعلام می دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار