مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد: توزیع ۲۲۰۰ پَک کمک معیشتی بین افراد نیازمند توزیع ۲۲۰۰ پَک کمک معیشتی بین افراد نیازمند

لرستان (پانا )-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تاکنون ۲۲۰۰ بسته کمک‌های معیشتی کرونا در دو مرحله بین نیازمندان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد: توزیع ۲۲۰۰ پَک کمک معیشتی بین افراد نیازمند توزیع ۲۲۰۰ پَک کمک معیشتی بین افراد نیازمند

صارم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره کمک‌های هلال احمر استان در ایام کرونا،عنوان کرد: تاکنون در سطح استان دو مرحله اهداء بسته‌های کمک معیشتی انجام شده که در مرحله اول ۱۲۰۰ و در مرحله دوم ۱۰۰۰ پک بین افراد آسیب‌پذیر توزیع شده است.

وی ادامه داد: این بسته‌های کمک معیشتی به همت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رضایی عنوان کرد: مرحله دوم این طرح همدلی و کمک مومنانه توسط جمعیت هلال احمر لرستان با معرفی کارگران نیازمند و متأثر از کرونا از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شعب سراسر استان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: لیست افرادی که کمک‌ها به آن‌ها اهدا می‌شود را از فرمانداری‌ها، بخش‌داری‌ها، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی را دریافت کرده و برخی از افراد به خود هلال احمر مراجعه می‌کنند.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن پخت و پز و سرخ کردنی، رب گوجه، ماکارونی، سویا، تن ماهی، حبوبات و چای است و بسته‌بندی این اقلام توسط اعضای داوطلبان، کارشناسان و معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر انجام شد.

رضایی بیان کرد: گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی شناسایی شده‌اند و تلاش می‌شود که این کمک‌ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده‌اند قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضا، تصریح کرد: با توجه به این‌که اعضاء جمعیت هلال احمر به‌عنوان نیروهای امدادی در صحنه حضور پیدا می‌کنند دوره آموزشی مقابله با کرونا و همچنین دوره‌های امدادی برای اعضاء برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار