قشم برای دومین دوره متوالی صاحب کرسی در مجلس دانش آموزی شد

هرمزگان(پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی قشم گفت برای دومین دوره متوالی موفق شدیم در مجلس دانش آموزی صاحب کرسی شویم.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
قشم برای دومین دوره متوالی صاحب کرسی در مجلس دانش آموزی شد

حسین عباسیان، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان قشم گفت: دهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان هرمزگان برگزار شد که همانند سایر مناطق یک دانش آموز دختر و یک دانش آموز پسر به عنوان نماینده این شهرستان معرفی شدند که پس از برگزاری انتخابات استانی به صورت هماهنگ و الکترونیکی دانش آموز پیشتاز پریا ایزدیاری توانست با شایستگی بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد و علاوه بر عضویت در هیات رئیسه استان، مستقیما به مجلس دانش آموزی کشور راه یابد.

وی خاطر نشان کرد: از تلاش های دو نماینده دختر و پسر این شهرستان در دوره نهم مجلس نیز تشکر می کنم و امیدوارم نماینده جدید در این دو سال پیش رو با بهره گیری از تجربیات آنها بتواند گام های بلندتری در جهت تحقق آرمان های دانش آموزان هرمزگانی بردارد و به عنوان زبان گویای آنان بیانگر مشکلات و دغدغه های این استان محروم باشد.

پریا ایزدیاری عضو راه یافته به مجلس دانش آموزی در این رابطه گفت: مجلس دانش آموزی فرصتی را فراهم کرده تا صدای مطالبات دانش آموزان مناطق مختلف کشور به وضوح شنیده شود، چرا که تاکنون نتایج موثری را در سیستم آموزشی کشور شاهد بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: در دهمین دوره مجلس دانش آموزی ان شاء الله با همکاری و پیگیری های نمایندگان و مسئولین گرامی سعی خواهیم کرد عدالت آموزشی را برای تمام دانش آموزان اجرا کرده تا جامعه آموزشی کشور همچنان در مدار پیشرفت قرار داشته باشد. اینجانب بسیار مفتخرم که هم اکنون به نمایندگی از دانش آموزان این استان به دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور راه یافته ام و این فرصت برایم رقم خورده تا بتوانم باعث افتخار و پیشرفت کشور عزیزم باشم و با تکیه بر حول و قوه الهی و تلاش و پیگیری بر تمامی اهداف و برنامه هایم جامه عمل بپوشانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار