معاون رییس جمهوری از تالار مرکزی ساری بازدید کرد

تالار مرکزی ساری دهه فجر افتتاح می‌شود

ساری (پانا) - معاون رییس جمهور در بازدید از تالار مرکزی ساری مقرر کرد با تأمین اعتبا رمورد نیاز، این پروژه در دهه فجر افتتاح شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون رییس جمهوری از تالار مرکزی ساری بازدید کرد

تالار مرکزی فرهنگ و هنر که ساخت آن از سال 86 آغاز شده است، به دلیل عدم تأمین اعتبار 13 سال است که در حال ساخت است و به سرانجام نرسیده است.

این پروژه به مساحت ۵۲۹۶ متر مربع با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصدی در دست اجرا است و نیاز به دریافت اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریالی است تا تکمیل شود.

نوبخت امروز در روز نخست سفرش به مازندران، از این پروژه بازدید کرد و مقرر شد که با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

تالار مرکزی ساری شامل یک سالن آمفی‌تئاتر ۱۰۰۰ نفره، سالن سینما، سالن ویژه کودکان و نوجوانان، نگارخانه، گالری و اتاق‌هایی برای برپایی کارگاه‌های آموزشی است.

معاون رییس‌جمهور، در ادامه این سفر در روز پنج‌شنبه 23 مرداد ضمن حضور در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه، در مراسم کلنگ‌زنی احداث دو هزار واحد مسکن محرومان استان مازندران در دازمیرکنده شرکت خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت بازدید از پروژه احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، سد لاستیکی سرخرود، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائمشهر، رینگ هچیرود-نشتارود-شیرود (آزادراه) ، فرودگاه بیشه کلا، افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار