نشست خبرنگاران پانا چهاردانگه با مسئولان اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - جلسه‌ی نشست خبرنگاران پانا چهاردانگه با مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه، با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه در اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبرنگاران پانا چهاردانگه با مسئولان اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

روح اله مسعود پوری، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این نشست ضمن تقدیر از زحمات دانش‌آموزان خبرنگار منطقه، آن‌ها را به تقویت دانش خبرنویسی تشویق کرد و نظرات آن‌ها را در رابطه با جذب اعضای جدید خبرنگار دانش‌آموز، برای خبرگزاری پانا بررسی کرد.

در ادامه علی محمد مزیدلو، معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، با اشاره به تاریخچه خبرگزاری پانا گفت: خبرگزاری پانا اولین و تنها خبرگزاری رسمی دانش‌آموزی در جهان است که زیر نظر سازمان دانش‌آموزی در سال 1381 تاسیس شد و تا کنون با موفقیت به فعالیت خود در نقاط مختلف کشور ادامه داده است. خبرگزاری پانا، کانون رشد و نمو استعداد خبرنویسی و خبرنگاری بسیاری از دانش‌آموزان است.

در آخر رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، برای دو دانش‌آموز خبرنگار منطقه، فرزاد محمدی و فاطمه فتحی، آرزوی موفقیت کرد و از آن‌ها تقدیر به عمل آورد.

خبرنگار: فاطمه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار